مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود از اجرای تست سلامت برای کارکنان آموزش و پرورش شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: اجرای پویش معلم فرزندم و مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت هفته معلم در حال اجراست.
کد خبر: ۹۲۳۷۷۷۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
حمیدرضا گل محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت‌های این کانون در ایام هفته معلم، انجام تست سلامت از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان شاهرود را عنوان کرد و افزود: در این تست، تب سنجی، سلامت دستگاه تنفسی و تست قند خون به همراه اهدای بسته بهداشتی با همکاری بسیج جامعه پزشکی و کانون ملی شهید بهشتی انجام شد.
وی از اهدای گل به خانواده‌های پاسداری که همسر آنان فرهنگی میباشد از طرف این کانون اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی و تهیه و انتشار کلیپ فعالیت‌های بسیج فرهنگیان شاهرود در فضای مجازی از دیگر اقدمات در این هفته بوده است.
مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود با اشاره به نصب بنر در سطح شهر با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود و بیانیه گرامیداشت هفته معلم و پویش معلم فرزندم با همکاری انجمن اولیا و مربیان و بسیج دانش آموزی حوزه‌های ایمان و کوثر گفت: در پویش معلم فرزندم تاکنون ۲۰۰ دانش آموز و اولیا آنان مشارکت کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها