حامد جعفری

استواری امروز بنای دین از برکت خشت نخستین حضرت خدیجه (س) است

به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام علی(ع) تنگستان پیام تسلیتی را صادر کرد و گفت: استواری امروز بنای دین از برکت خشت نخستین حضرت خدیجه (س) است.
کد خبر: ۹۲۳۷۹۶۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹

استواری امروز بنای دین از برکت خشت نخسین حضرت خدیجه (س) است

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام علی(ع) تنگستان درپیامی گفت: وفات جانگداز همسر با وفای رسول خدا صلی الله علیه و آله ،یاور و حامی مصطفی،همراه خاتم الانبیاء، نماد ایمان و تقوا، همسر عصاره هستی، سمبل صلابت و استواری، افتخار بانوان گیتی، بزرگ بانوی اسلام،حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها را به محضر مبارک امام زمان ارواحنا فداه ومحبین و دوستداران حضرت تسلیت عرض می­کنم.

محمدمهدوی منش گفت: رحمت خدا بر خدیجه علیها السلام باد که شاخه‏ های بی‏ پناه رسالت، بر ریشه‏ های مقتدرش پیوند خورده بودند که استواری امروزِ بنای دین،از برکت خشتِ نخستینِ او می باشد.

استواری امروز بنای دین از برکت خشت نخسین حضرت خدیجه (س) است

وی گفت: حضرت خدیجه بانویی بود که با توان اقتصادی خود در صدر اسلام توانست پا به پای پیامبرگرامی اسلام صلوات الله علیه اسلام را مستحکم کند و یک پشتوانه محکمی برای حضرت باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه تنگستان اظهارکرد: حضرت خدیجه به عنوان مادر امت و اهل بیت علیهم السلام در تمام دوران عمر پربرکت وی در زندگی مشترک با حضرت رسول صلوات الله علیه همراه بود و به فرموده پیامبرگرامی اسلام خدیجه اولین زنی بود که به من ایمان آورد و در زمانی که همه مرا ترک کردند او یاری ام کرد.

محمدمهدوی منش درپایان گفت: امیدوارم در ماه رمضان با بهره­گیری از ویژگی­ های شاخص حضرت خدیجه (س) به ویژه ویژگی بخشش که تمام زندگی خود را در خدمت اسلام و پیامبر قرار داد بتوانیم در رزمایش مواساتی که امام جامعه بیان فرمودند شرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار