توسط سپاه پیرانشهر، دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع ٧۰۰ بسته معیشتی به مرحله اجرا درآمد.
کد خبر: ۹۲۳۸۴۹۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، سرهنگ پاسدار قاسم نصیری امروز در گفت و گو با خبرنگاران در این شهرستان، اظهار کرد: دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع ٧۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه شهرستان پیرانشهر به مرحله اجرا درآمد.

وی در حاشیه این رزمایش ضمن سلام و درود بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی طول عمر با عزت و برکت برای رهبر معظم انقلاب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای تمامی دست اندرکاران رزمایش در این ماه پر فیض و برکت، افزود: درراستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث شیوع و انتشار ویروس منحوس کرونا و کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب پذیر، برای راه اندازی پویش همدلی اقدام شد.

این مسئول ضمن اشاره به توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله اول این رزمایش، افزود: در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ٧۰۰ بسته معیشتی بین مستمندان، اقشار کم درآمد و آسیب پذیر شهرستان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در روزهای آینده نیز تعداد 2 هزار بسته معیشتی به همت سپاه با همکاری سایر نهادها همچون بنیاد مستضعفان، فرمانداری و ... تهیه و بین مردم نیازمند و کم درآمد توزیع خواهد شد.

در ادامه فرمانده سپاه پیرانشهر ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران این رزمایش علی الخصوص پاسداران زحمت کش که از روز اول مبارزه با ویروس کرونا در تمامی طرح‌ها و پویش‌ها پیش قدم بودند، گفت: سپاه همیشه و در همه حال در کنار مردم ایستاده و با عدالت گستری و مبارزه با فقر در جامعه حامی مستمندان و نیاز مندان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات