خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد

ضرورت تعامل بیشتر بین شرکت توزیع برق و سپاه استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بر ضرورت تعامل بیشتر بین شرکت توزیع برق و سپاه استان همدان در راستای پیشبرد بهتر برنامه‌ها و خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۳۸۷۴۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

ضرورت تعامل بیشتر بین شرکت توزیع برق و سپاه استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شیرزاد جمشیدی در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات این شرکت در سال 98 و مقابله با شیوع بیماری کرونا پرداخت و بر ضرورت تعامل بیشتر تأکید کرد.

وی با بیان اینکه شما سبزپوشان ضامن امنیت هستید و همه ما باید قدردان ان باشیم، گفت: تعامل بیشتر بین شرکت توزیع برق و سپاه استان در پیشبرد بهتر اهداف و برنامه‌های هر دو سازمان و خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم مؤثر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه گام دوم انقلاب با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: در این زمینه اقدامات جهادی در راستای تأمین مستمر برق و پروژه‌های نیرورسانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 320 مورد درخواست بسیجیان به طور کامل از طریق شرکت توزیع برق پیگیری و انجام شده است، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و برنامه‌های فرهنگی نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار