روابط عمومی ناحیه رفسنجان

طرح جهادی بسیجیان پایگاه شهدای کشکوئیه به کارگران فضای سبزشهرداری در راستای هفته کار وکارگر

جمعی از نوجوانان بسیجی پایگاه شهدای حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) کشکوئیه در قالب طرح طوفان همدلی، قدردان کارگران فضای سبز شدند.
کد خبر: ۹۲۳۸۸۵۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛ در راستای هفته کار وکارگر وتقدیر از کارگران شهرداری کشکوییه طی یک اقدام جهادی بسیجیان پایگاه شهدای حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) کشکوییه در قالب طرح طوفان همدلی وشعار ما در کنارتان هستیم. وحمایت از این قشر زحمت کش وتقدیر وتشکر از زحمات انان دریک روز کاری جهت نشاء کاری گل‌های فصلی در بلوار‌های سطح شهر با این عزیزان همکاری نمودند.
این مراسم که با حضور امام جمعه، شهردار، ریاست شورای شهر، فرمانده حوزه بسیج برگزار شد امام جمعه کشکوییه ضمن عرض تبریک هفته کار و کارگر به پرسنل خدوم و زحمت کش شهرداری کار این عزیزان را مقدس و خدمت به مردم شمردندو از حرکت جهادی بسیجیان پایگاه شهدا کشکوییه در راستای هفته کار وکارگر تقدیر و عنوان نمود .. بسیجیان همیشه در صحنه ودر همه حال پای کار هستند. بسیجیان در طرح مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند وامروز هم در این حرکت جهادی با کمک به کارگران زحمت کش شهرداری کشکوییه به مقام کار وکارگران احترام ویژه گذاشتند.
ارسال نظرات