در بیانیه مجمع جهادگران مازندران مطرح شد

بسیج سازندگی عدالت اجتماعی را محقق کرد

سازمان بسیج سازندگی بعنوان میدان‌دار جبهه پهناور خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، توانسته یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی، یعنی تحقق عدالت اجتماعی را به منصه ظهور برساند و بارقه‌های امید را در دل مردم، بویژه محرومین و مستضعفین پدید آورد.
کد خبر: ۹۲۳۸۹۷۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  مجمع جهادگران استان مازندران بمناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

طرح بسیج سازندگی بمنظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت، به درخواست اینجانب فراهم شده است «مقام معظم رهبری»

اکنون که دو دهه از صدور فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی از سوی رهبر معظم انقلاب می‌گذرد، بیش از پیش اهمیت جایگاه فرهنگ جهاد و خدمت‌رسانی برای رفع فقر و محرومیت و نیز تعالی ایران عزیز، مشخص شده است.

سازمان بسیج سازندگی بعنوان میدان‌دار جبهه پهناور خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، توانسته یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی، یعنی تحقق عدالت اجتماعی را به منصه ظهور برساند و بارقه‌های امید را در دل مردم، بویژه محرومین و مستضعفین پدید آورد و این مهم، بدون مشارکت، همراهی و حضور پورشور جوانان مؤمن انقلابی میسر نمیشد.

بی‌شک، مشارکت دادن جوانان در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی و پیشرفت مناطق محروم، کمک به اقشار کم‌برخوردار جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین فراهم ساختن زمینه‌های اعتلای ایران اسلامی، غایتی است که سازمان بسیج سازندگی در طی این سالیان اخیر به دنبال آن بوده، که به حق تا حد مطلوبی در این امر خطیر توفیق داشته است و از این رهگذر، در بسط و گسترش فرهنگ و تفکر جهادی، نقش شایان توجهی داشته است.

مجمع جهادگران استان مازندران، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی به تمامی بسیجیان جهادگر، اعلام می‌دارد با اتکال به ذات اقدس الهی و به پشتوانه توان و تخصص بیش از ۱۰۰۰ گروه جهادی بسیج استان، از طریق بستر‌های ایجاد شده توسط سازمان بسیج سازندگی، برای حل مشکلات اساسی کشور در حوزه‌های گوناگون، گام برداشته و در راستای منویات رهبری عزیز در گام دوم انقلاب، از هیچ تلاشی فروگذار نکند و برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، تمام همت و توان خود را بکار بندد.

امید است تا در ظل عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) فرهنگ ناب جهاد، ایثار و خدمت، بر پیکره فکری و مدیریتی کشور مستولی شده و جریان پدیدآمده از خیزش جهادگرانِ مخلص، ناهنجاری‌ها و زنگار‌های موجود را از چهره جامعه بزداید تا زمینه شکل‌گیری جامعه مهدوی، به احسن وجه میسر گردد؛ و له المنه و الحمد و علیه التکلان
 
و له المنه و الحمد و علیه التکلان
مجمع جهادگران استان مازندران
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها