کارشناس مسائل دینی و مذهبی:

معلمی شغل نیست، بلکه یک افتخار است

حجت الاسلام موسوی گفت: شهید مطهری آثاری از خود به جا گذاشته اند که برای همیشه تاریخ در جامعه علمی و دانشگاهی باقی خواهد ماند و موجب تربیت انسان های شایسته خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۸۹۹۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسؤل نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجن در گفتگو با خبرنگار ماضمن گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: استاد شهید مرتضی مطهری از انسان های فرهیخته ای بود که تمام عمر شریف خود را صرف تعلیم و تعلم نمود و در همین راه به شهادت رسید.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به شخصیت بزرگوار شهید مطهری خاطرنشان کرد: در زندگی ایشان هیچ تظاهری وجود نداشت و هرچه بود اخلاص بود، ایشان ذوب در اسلام، دین و ولایت بود. شهيد مرتضي مطهري با شناخت صحيح و دقيقي از اسلام و زمان‌شناسي در مبارزه با هجمه‌هاي فكري و فرهنگي دشمن بسيار خلاق و شجاع بودند.

وی در ادامه افزود: شهید مطهری آثاری از خود به جا گذاشته اند که برای همیشه تاریخ در جامعه علمی و دانشگاهی باقی خواهد ماند و موجب تربیت انسان های شایسته خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی ضمن تبریک هفته معلم به معلمان عزیز افزود: معلمی شغل نیست، بلکه یک افتخار است که خداوند این افتخار را شامل حال انسان های فرهیخته می کند.

وی با اشاره به نقش عقيدتي سياسي در رابطه با افزايش معنويت كاركنان اذعان داشت: رسالت اصلي عقيدتي سياسي در سپاه همان افزايش معنويت و بصيرت در كاركنان و بسيجيان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار