خبرهای داغ:

بسیج دانشجویی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:بسیج دانشجویی بعنوان نماینده و نماد سپاه پاسداران اسلامی در دانشگاه است.
کد خبر: ۹۲۳۹۲۳۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
بسیج دانشجویی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع مسئولین معاونت‌های ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان حضور پیدا کرد.
در ابتدای این جلسه محمد امین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های مجموعه‌های بسیج دانشجویی استان سمنان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا گفت: هدف ما در سال جدید محور قرار دادن بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سطح استان می‌باشد تا بتوانیم بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشیم و با تمام توان برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.
در ادامه فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تقدیر از فعالیت‌های بسیج دانشجویی در رابطه با مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: بسیج دانشجویی با حضور به موقع خود در همه عرصه‌ها همچون عرصه‌های جهادی، علمی و... نشان داده که هرجا نیاز به نیروی جوان باشد بسیج دانشجویی تمام قد پای کار انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن ایستاده است که مصداق این تعاریف در نمونه‌هایی همچون فعالیت‌های ارزنده بسیج دانشجویی در اردو‌های جهادی مناطق سیل زده و حرکت‌های بسیج دانشجویی در مقابله با ویروس منحوس کرونا کاملا قابل مشاهده است.
سردار حمید دامغانی گفت:بسیج دانشجویی باید تلاش کند که در دانشگاه‌ها محور قرار بگیرد چرا که بسیج دانشجویی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه است که با برنامه ریزی مدون خود میتواند بیشترین تاثیرگذاری را در سطح دانشگاه و حتی جامعه را داشته باشد.
دامغانی گفت: در رزمایش مساوات و همدلی اصلی‌ترین موضوع خلوص نیست و خیرخواهی می‌باشد که مجموعه توانسته با این خلوص نیت اقدامات خوب و قابل قبولی را انجام دهد که بخشی از این اقدامات توسط بسیج دانشجویی در سطح استان صورت پذیرفته است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها