خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سرپرست حوزه مقاومت خواهران الزهرا(حوزه مقاومتس) جهرم خبر داد:

تولید ۳۰ هزار عدد ماسک توسط خواهران بسیجی حوزه مقاومت الزهرا (س)

خانم روئیده از تولید و توزیع 30 هزار ماسک از اولین روز‌های شیوع بیماری کرونا تا کنون توسط بسیجیان حوزه مقاومت الزهرا(س) جهرم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۹۳۶۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، خانم روئیده، سرپرست حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) جهرم در مصاحبه با خبرنگار بسیج، اقدامات بسیجیان پایگاههای مقاومت آن حوزه را تشریح کرد.

خانم روئیده اظهار داشت: دوخت و توزیع 30 هزار ماسک و تحویل بخشی از آن به دانشگاه علوم پزشکی جهرم، بسیج سازندگی سپاه آن شهرستان و توزیع بخش دیگری از آن، بین اقشار نیازمند و بسیجیان فعال در مقابله با ویروس کرونا، قسمتی از فعالیتهای جهادی بسیجیان حوزه مقاومت الزهرا س در این ایام بوده است.
 
وی با اشاره به دوخت روزانه 1500 عدد ماسک توسط پایگاهها و اعضای شورای حوزه، گفت: فعالیتهای جهادی خواهران بسیجی در زمینه جمع آوری کمکهای مردمی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی نیز ادامه داشته و دارد.
سرپرست حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا س جهرم گفت: تا کنون بیش از 200 بسته معیشتی، تهیه و بین نیازمندان توزیع گردیده است.
وی از دیگر فعالیتهای آن حوزه را ذبح هفت رأس گوسفند قربانی و توزیع 750 بسته گوشت، در سه مرحله، در ایام ولادت امام علی ع، عید مبعث و نیمه شعبان مصادف با میلاد امام زمان عج عنوان داشت.
خانم روئیده از دیگر فعالیتهای بسیجیان آن حوزه را توزیع 700 لیتر آبلیمو، طبخ و توزیع غذای گرم، تشکیل تیمهای ضدعفونی در کوی شهید سحرخیز و توزیع 165 کارت هدیه به ارزش 185 میلیون ریال، جهت خرید کالا بین نیازمندان و قشر آسیب دیده از بیماری کرونا، بیان نمود.
 
وی ضمن تقدیر از زحمات پایگاههای مقاومت آن حوزه، بیان داشت: بسیجیان پایگاه ها و حوزه مقاومت الزهرا س، انشاالله تا ریشه کنی کامل این بیماری درکنار مردم و مسئولین امر خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار