آرزو یوسفی

تقدیر از هادیان سیاسی در ناحیه رازو جرگلان

به مناسبت هفته عقیدتی، از هادیان سیاسی در ناحیه رازو جرگلان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۴۸۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در این ناحیه با سخنرانی امام جمعه شهرستان رازو جرگلان حجت الاسلام حسین نادعلیزاده و با حضور کلیه پایوران این ناحیه برگزار گردید.

حجت الاسلام نادعلیزاده ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی گفت: ما باید سعی کنیم از طریق عبودیت بندگی به عبودیت ولایی و الهی برسیم و اگر خداوند به انسان توفیق در مسیر عبودیت ولایی را عنایت کند انسان به آنچه که می گوید عمل خواهد کرد.

وی اظهارداشت: آنچه که ما بایددر ماه مبارک رمضان به آن در کنار تشنگی ،گرسنگی و.. توجه بیشتری داشته باشیم عبودیت و بندگی است که ما را به عبودیت ولایی برساند است خیلی ها در این ماه تحریم خدا ( مانندگرسنگی-تشنگی و..) را  تحمل تا به مقام تسلیم الهی برسند.

وی افزود: عبودیت الهی یعنی تسلیم محض در مقابل خداوندمتعال ایشان بیان کرد امروزه آن دسته از از انسان هایی که هیچ اعتقادی نداشته و هیچ بویی از ایمان به خدا نبرده  بودندپی به یک قدرت الهی برده اند و منتظر یک منجی و امداد الهی هستند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از مربیان و هادیان سیاسی سپاه و بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار