تشریح اقدامات گروه جهادی منتظران موعود بخش سجاس در مقابله با کرونا

مسئول گروه جهادی منتظران موعود بخش سجاس به تشریح اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی در مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان پرداخت.
کد خبر: ۹۲۳۹۴۹۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
سید علی الله موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت:از زمان شروع درگیری کشور با ویروس کرونا و افزایش شیوع این بیماری در کشور گروه جهادی منتظران موعود (عج) شهرستان سجاس نیز همگام با سایر گروه‌های جهادی به مقابله با این ویروس منحوس پرداخت.

وی به فعالیت‌های جهادی و اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی اشاره کرد و افزود:ضدعفونی معابر و مناطق پر تردد، درب منازل، سوپرمارکت‌ها و مساجد با همکاری سپاه ناحیه، شهرداری منطقه و حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) از نمونه این فعالیت هاست.

وی به تهیه و توزیع یک هزار و ۳۰۰ محلول ضدعفونی در بین مردم این شهرستان اشاره و تصریح کرد:این مهم توسط خیرین و بسیجیان شهرستان سجاس تهیه وتامین شده است.

موسوی به توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی از شیوع ویروس کرونا تا پیش از اجرای رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان توسط گروه جهادی منتظران موعود خبر داد و افزود:این بسته‌های معیشتی با همکاری نماینده، ولی فقیه در این شهرستان تهیه و توزیع شده و شامل گوشت مرغ، رب، قند، شکر، برنج و ماکارونی می‌باشد.

مسئول گروه جهادی منتظران موعود (عج) در پایان به اجرای رزمایش کمک مومنانه توسط این گروه جهادی خبر داد و تاکید کرد:بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی نیز از آغاز رزمایش کمک مومنانه تاکنون توسط بسیجیان این گروه جهادی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار