خبرهای داغ:
سرهنگ حمیدرضا مجیری گفت: این رزمایش در چندین گام طراحی شده است که گام اول آن تا پایان ماه مبارک رمضان بوده و برای رفع نیازهای معیشتی مردم این فعالیت ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۳۹۵۵۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار-سرهنگ پاسدار حمیدرضا مجیری در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری، ضمن فرارسیدن ماه مبارک رمضان از اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات و همدلی در شهرستان خوانسار خبر داد.

وی افزود: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب و در جهت لبیک گویی به این فرمان، رزمایش مواسات مومنانه توسط سازمان بسیج طراحی و در شهرستان خوانسار همزمان با سراسر کشور اجرا گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار با تاکید بر کمک نهادهای حمایتی و مردمی شهرستان به ویژه موکب حضرت زینب سلام الله علیها برای اجرای این رزمایش تصریح کرد: قرارگاه مواسات مومنانه با مسئولیت و محوریت شخص امام جمعه تشکیل و جلسات آن به ترتیب برگزار شد.

وی اضافه کرد: در شهرستان خوانسار با توجه به این که مردم فرهیخته، ولایتمدار، مومن و انقلابی و همیشه در صحنه در عرصه های مختلف برای کمک های خیرخواهانه همواره پیشگام بوده اند، این بار نیز با شنیدن ندای رهبر انقلاب همه وارد این عرصه شدند.

مجیری هدف از اجرای این رزمایش را تجمیع کمک های مردم بیان کرد و گفت: هدف از اجرای این رزمایش، تجمیع کمک ها می باشد تا به صورت فراگیر و گسترده به دست نیازمندان و به خصوص کسانی که بر اثر این ویروس منحوس نیازمند شده اند برسد.

وی خاطر نشان کرد: این رزمایش در چندین گام طراحی شده است که گام اول آن تا پایان ماه مبارک رمضان بوده و برای رفع نیازهای معیشتی مردم این فعالیت ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار با اشاره به سابقه مردم خوانسار در دستگیری و یاری رسانی به نیازمندان افزود: در سال های گذشته در شهرستان فعالیت های مختلفی از قبیل افطاری ها و کمک به نیازمندان انجام می شده و امیدوار هستیم امسال نیز با انسجام، برنامه ریزی و فراگیری بیشتر بتوانیم از این ظرفیت بهتر استفاده کرده و در نوبت های مختلف نیازمندان را از کمک خیر مردم بهره مند نماییم.

وی به وجود ظرفیت هایی مناسب در فضای مجازی و حقیقی برای کمک رسانی اشاره کرد و عنوان کرد: پایگاه های مختلفی در شهرستان، توسط موکب حضرت زینب سلام الله علیها و پایگاه های بسیج برقرار شده تا مردم بتوانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را تقدیم نیازمندان نموده و ما هم بتوانیم به عنوان فداییان ملت، این کمک ها را به دست نیازمندان برسانیم.

سرهنگ مجیری عنوان کرد: از مسئولین و همه مردم و افرادی که در این طرح همکاری خوبی با ما داشتند تشکر می کنم و امیدوار هستیم با اجرای این رزمایش برگ زرین دیگری در افتخارات شهرستان خوانسار رقم بزنیم.

گفتنی است همچنان اقدامات رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مواسات با همدلی رده های سپاه و بسیج شهرستان با همراهی برخی مسئولین و نهادهای حمایتی ادامه دارد و در حال اجرا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها