فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

دفاع مومنانه در دفاع مقدس و کمک مومنانه در ویروس کرونا باعث پیروزی ملت ایران شد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شیوع کرونا، با وجود تلخی هایی که داشت، صحنه های زیبایی را از خدمت و همدلی خلق کرد، کشور ما با احیای همدلی دوران مقدس صحنه همدلی و یکپارچگی شد و این نشان از تقوای ملت ایران است.
کد خبر: ۹۲۳۹۵۵۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در فراهان گفت: شیوع کرونا، با وجود تلخی هایی که داشت، صحنه های زیبایی را از خدمت و همدلی خلق کرد.

وی افزود: مردم ایران در برهه های زمانی مختلف در اتفاقات که رخ داده است، با همدلی و همراهی همگانی توانسته اند بر مشکلات، پیروز شوند.

کریمی اظهار کرد: برخی از این اتفاقات ظاهر خوبی نداشته است اما ثمره ی خوبی برای کشور داشته است، همانگونه که حضرت زینب(س) فرمود؛ «در کربلا جز زیبایی چیزی ندیدم» باید به این حوادث هم نگاهی زینب گونه داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس هم در تاریخ این کشور خلق حماسه و زیبایی بود، در این هشت سال دفاع مومنانه را با همدلی و همبستگی ملت ایران شاهد بودیم.

وی ادامه داد: مردم در صحنه های مختلف همواره در میدان آمده اند و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده اند، با شیوع کرونا هم جوانان این مرز و بوم به میدان آمدند.

کریمی اظهار کرد: جوانان با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و اقلام بهداشتی، ضدعفونی امکان و معابر، ایجاد نقاهتگاه ها و حضور در کنار مدافعان سلامت در بیمارستان ها حماسه ها خلق کردند و باری از دوش کشور برداشتند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در پس این اقدامات در مقابله با کرونا، رهبری معظم انقلاب اسلامی هم از جهادگران خط مقدم مقابله با کرونا تقدیر کردند و با ندای رهبری در نیمه شعبان در کمک به اقشار آسیب دیده، یکباره همه برای لبیک به ندای رهبری بسیج شدند.

وی گفت: رزمایش کمک مومنانه با مشارکت مردم و خیرین گسترده شد و در سطح استان مرکزی ۵۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

کریمی افزود: امروز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) بیش از یک میلیون بسته معیشتی در سطح کشور بین خانواده های نیازمند توزیع می شود و این میزان از همدلی مردم برای کمک به همنوعان خود ریشه در تقوا دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: تاکنون در دو مرحله رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان های استان صورت گرفته و مرحله سوم این رزمایش در روز عید فطر انجام می شود.

وی با بیان اینکه این اقدامات تا مهار کرونا در کشور بر اساس تکلیف الهی ادامه دارد، گفت: تفاوت ما جوامع غربی در این است مردم ما با نیت الهی و بدون توقع وارد میدان شدند و تجربه ۴۰ ساله نشان داده که خدا هم به برکت این اخلاص و همدلی خدا هم بر ملت ما رحم کرده و بر مشکلات فائق آمدیم.

کریمی افزود: در مرور اسناد دفاع مقدس همین قطره قطره کمک های مردمی، نیاز جبهه ها را تامین کرد، الان می بینیم در کشورهای غربی که مدعی امکانات و تجهیزات پزشکی در دنیا بودند در برابر ویروس کرونا به زانو درآمدند اما کشور ما با احیای همدلی دوران مقدس صحنه همدلی و یکپارچگی شد و این نشان از تقوای ملت ایران است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار