فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

مدعیان حقوق بشر با شیوع ویروس کرونا حتی از حقوق مردم خود، نتوانستند دفاع کنند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در جمع بسیجیان و پاسداران شهرستان قرچک اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر در زمان شیوع ویروس کرونا نه تنها از حقوق مردم خود، بلکه از مردم ملت های دیگر نیز نتوانستند دفاع کنند.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۹۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۳

به گزارش سپاه استان تهران  خبرگزاری بسیج، سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران در جمع بسیجیان و پاسداران شهرستان قرچک اظهار داشت: دوران بعد از کرونا در حکمرانی دنیا تجدید نظر خواهد شد، کرونا یک فصل الخطاب در جهان شد چرا که مدعیان حقوق بشر نه تنها از حقوق مردم خود بلکه از مردم ملت های دیگر نیز نتوانستند دفاع کنند. علیرغم تمام تبلیغات مربوط به اقتصاد آزاد و بازار جهانی، اروپایی ها پرچم و اشتراکات خود را آتش زدند و اتحادیه شان به کارشان نیامد.

سردار حسن زاده تشریح کرد: غربی ها با بهره گیری از تبلیغات امپراتوری رسانه ای خود در دنیا به گونه ای القاء کرده بودند که در عرصه فرهنگ، فقط فرهنگ غرب، فرهنگ غالب و صحیح است. وی ادامه داد: شعارهای غربی ظاهری زیبا و فریبنده اما باطنی وحشی دارد که اکنون این حقیقت برای همه ثابت شد و مقام معظم رهبری هم در بیانات اخیرشان تصریح کردند که غربی ها خودشان اذعان کردند که غرب وحشی زنده شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا همچنین بیان داشت: در مکتب اسلامی، تشیع و فرهنگ انقلابی ایرانی، احترام به بزرگترها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در فرهنگ غنی ایرانی اسلامی فرد سالمند با تجربه و محترم است و باید عزیز و گرامی داشته شود. این در حالی است که در فرهنگ غرب، سالمندان به دلیل اینکه توان تولید ندارند و به عنوان نیروی کار مطرح نیستند، هزینه کردن برای آنها  بیهوده است و منابع کشور را به هدر می دهند.

وی ادامه داد: وقتی با رخ دادن حادثه ای ، کشور به مخاطره می افتد در جامعه و فرهنگ ما، وحدت، دلسوزی ها و انسجام بیشتر می شود و مردم با به خطر انداختن جان خود داوطلبانه در کانون اصلی بحران حاضر می شوند.

این مقام مسئول گفت: کرونا عرصه آزمون بزرگی بود که تفاوت ها را نشان داد و امروز برهمه ثابت شد در اوج بحران و تهدید جهانی، ایران که چند سال  در تحریم و تهدید است بهترین عملکرد را داشته  و همواره بواسطه اقتصاد مقاومتی و مردم مداری تحت پرچم ولایت در جهان سربلند است.

 سردار حسن زاده تصریح کرد: رهبر ارزشی ما با نگاه اسلامی، بیش از سه دهه تاکید کردند باید در علم پیشرفت کنیم و مولفه اصلی قدرت، علم است وبا باور جدی به ظرفیت های داخلی این  بر همه ثابت شد.

 وی بسیج را به عنوان موتور محرک مردمی دانست و اظهار داشت: حضور بسیج و تفکر بسیج و شیوه و سیره بسیجی راهگشای تمام مشکلات است.بسیج یک نهاد مردمی ارزشی انقلابی تحت لوای ولایت است.بسیج نهادی صد در صد آماده باش برای حضور در هر صحنه ای که انقلاب نیاز پیدا کند هست.

وی افزود: در زمانی که انبار ملزومات بهداشتی احتکار می شد، بسیج در حال توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی و خدمت صادقانه به مردم بود.

فرمانده سپاه استان تهران با تاکید براینکه نظریه انقلابی هیچ منافاتی با جوشش انقلابی ندارد، خاطرنشان کرد: تا ابد از این نظریه دفاع می کنیم، انقلاب اسلامی ایستایی و تزلزل ندارد و تا تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور صاحب عصر حضرت مهدی (عج) این حرکت انقلابی و اسلامی ادامه خواهد داشت.

خبرنگار:فاطمه خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار