خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:

سپاه و خیرین در لبیک به رهبری و رزمایش کمک مومنانه به خوبی ورود کردند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: سپاه و خیرین در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه به خوبی ورود کردند و این رزمایش در سطح شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۹۲۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

سپاه و خیرین در لبیک به رهبری و رزمایش کمک مومنانه به خوبی ورود کردندحسن یار عبادی امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان تویسرکان ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که تمام دنیا را به خود مشغول کرده به تبع ملت ایران نیز درگیر این موضوع است.

وی افزود: در این میان کسانی هستند که کسب و کارشان دچار مشکل شده از جمله قشر کارگر و ... که متضرر شده‌اند و باید از آنان حمایت کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد: سپاه و خیرین در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه به خوبی ورود کردند و این رزمایش در سطح شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: این کار بسیار خداپسندانه‌ای است، به ویژه که در ماه مبارک رمضان قرار داریم و کمک به هم‌نوعان بی‌بضاعت و مستمندان بسیار سفارش شده و چندین برابر اجر دارد.

عبادی عنوان کرد: ما از خیرین و عزیزان و کسانی که توانایی دارند، می‌خواهیم در این امر خیرخواهانه ما را کمک و یاری کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار