خبرهای داغ:
مسوول بسیج رسانه استان قزوین

آغاز به کار جشنواره رسانه ای سیمرغ های سپیدبال

کشاورز گفت: دریافت آثار از سوی دبیرخانه جشنواره از دیروز(شنبه) ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری، اصحاب رسانه می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان‌های واتس آپ، آی گپ و سروش به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال نمایند.
کد خبر: ۹۲۳۹۹۴۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

محمد کشاورز مسوول بسیج رسانه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در راستای تبیین فداکاری‌ها و جانفشانی‌های پرسنل درمانی استان، تقویت اطلاع رسانی و انعکاس مطالب مربوط به کنترل و پیشگیری از بیماری و کمک مومنانه و مواسات و نیز قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در شرایط شیوع ویروس کرونا و پس از آن و بازتاب و انعکاس اخبار روزهای کرونایی جشنواره رسانه ای سیمرغ های سپیدبال برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره در محورهای کرونا و امیدبخشی به جامعه، کرونا و آگاهی بخشی به جامعه، فرهنگ سازی بهداشت عمومی، فرهنگ سازی شعار “در خانه بمانیم”، ایثار و جانفشانی پرسنل بهداشتی درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و دستگاه‌های مختلف استان، کمک‌های مومنانه و مواسات، پاسخ به شبهات و مطالبه گری از مسوولان، شرایط جامعه در پساکرونا برگزار می شود.

کشاورز با اشاره به قالب های خبری این جشنواره اظهار کرد: قالب ها شامل خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، کلیپ خبری، عکس خبری و اینفوگرافی می باشد.

مسوول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به آغاز دریافت آثار از سوی دبیرخانه جشنواره عنوان کرد: دریافت آثار از سوی دبیرخانه جشنواره از دیروز ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری، اصحاب رسانه می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان‌های واتس آپ، آی گپ و سروش به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال نمایند.

وی افزود: این جشنواره با حمایت استانداری قزوین، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه حضرت صاحب الامر(عج)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، خانه مطبوعات، انجمن صنفی کارگری روزنامه نگاران، سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار می شود.

گفتنی است آدرس دبیرخانه جشنواره قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی ، پلاک ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین بوده و علاقمندان به ارسال آثار جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتیhttp://basijmedia.ir/?p=2502 مراجعه نمایند.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار