خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان :
سردار دامغانی گفت: زمانی مشکلات موجود در جامعه حل می‌شود که نگاه به ظرفیت داخلی و مردمی به یک باور تبدیل شود.
کد خبر: ۹۲۴۰۱۳۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در آیین افتتاحیه دفتر محله اسلامی بهارستان شهرستان سمنان گفت: مردم در کشور ما نقش مهمی دارند و در محله‌های اسلامی نیز کار بر دوش خود مردم است و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مردم و محله‌ها مشکلات و مسائل موجود در محلات حل و برطرف می‌شود.
دامغانی افزود: در موضوع کرونا باید تکیه بر توان داخلی نمود و این باور که با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخل کشور می‌توانیم از بزرگترین مشکلات موجود عبور کنیم، تقویت شود.
فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: امروز دنیا در بحث کرونا عاجز مانده و غرب در بسیاری از مسائل موجود نتوانسته است نیاز‌های مردم خود را برطرف کند؛ درحالی که در ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و مردم بسیاری از مشکلات حل شد و بسیاری از مسئولان نیز به این باور رسیدند که نباید تکیه بر خارج کشور داشته باشند و منتظر کمک‌های غرب باشند.
وی افزود: زمانی مشکلات موجود در جامعه برطرف می‌شود که نگاه به توان داخلی و ظرفیت‌های مردمی به یک باور تبدیل شود و این موضوع نباید فقط در کلام باشد بلکه باور قطعی و قلبی همه مردم و مسئولان باید باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها