سرهنگ اختری:

همدلی و اتحاد در دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه

مردمان دیار مهربانی دوباره غرور آفرینده‌اند و در کنار هم بسیج شده‌اند تا به فرمان ولی امر و ندای درونی فطرت پاک خویش در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه شیرینی در کنار و به فکر هم بودن را حس کنند
کد خبر: ۹۲۴۰۲۲۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج:سرهنگ اختری در حاشیه ویژه برنامه تداوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بیله سوار با تبریک ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: در مرحله اول این رزمایش ۱۸۰۰ بسته معیشتی در نیمه شعبان به نیازمندان و آسیب دیددگان از ویروس کرونا در سطح شهرستان توزیع گردیده بود و در مرحله دوم، ۶۰۰ بسته معیشتی توسط پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت بسیج و هیات امنای مساجد توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار گفت: جامعه هدف از طریق پایگاه‌ها و محلات شهرستان شناسایی شده‌اند و این رزمایش تا عید فطر اجراء و بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی از خیرین خواست تا کمک‌های نقدی مومنانه خود را از طریق شماره حساب‌های اعلام شده و کمک‌های غیرنقدی خود را از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج برای ارسال به نیازمندان تحویل دهند.

امام جمعه بیله سوار حجت الاسلام عزیزی نیز بیان کرد: رزمایش مواسات و همدلی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری به لحاظ کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا با جدیت تمام اجراء می‌شود.

حجت الاسلام عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: مردم ولایتمدار بیله سوار در کنار دیگر مردم ایران اسلامی و استان اردبیل با تمام توان در رزمایش کمک مومنانه به صحنه آمده و در این امر خیر سخاوتمندانه با روحیه ایثار به کمک مردم آسیب پذیر شتافته‌اند.

وی افزود: مردم به ویژه خیرین گرامی مطمئن باشند هر نوع مساعدتی داشته باشند با حفظ کرامت و به بهترین وجه به دست اقشار محروم و ضعیف جامعه خواهد رسید.

امام جمعه شهرستان بیله سوار احسان و نیکوکاری را از شاخصه‌های جامعه مهدوی عنوان کرد و گفت: مردم و خیرین شهرستان مشگین شهر در این عمل بسیار ارزشمند شرکت کنند

ارسال نظرات