خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

چشم انداز آموزش و پرورش، تربیت دانش آموزانی اخلاق مدار و جویای علم است

اصغری گفت: آموزش و پرورش در یک برنامه 5 ساله سازمانی تحول پذیر و بهسازی شده باشد که در افق 1403، دانش آموزانی پرورش دهد که رویکردی علمی و اخلاق مدار نسبت به مسائل داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۴۰۳۸۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رزمایش همدلی و کمک مومنانه با محوریت پویش ملی حمایت دانش آموزان و فرهنگیان از خانواده های آسیب پذیر با حضور مسوولان و دانش آموزان در مدرسه شهیدان شالباف برگزار شد.

در این مراسم حسنعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: حرکت جهادی را که با همدلی و همیاری یکدیگر آغاز کردیم که کار بسیار بزرگی است. آموزش و پرورش مجموعه ای بزرگ در جامعه است که تعلیم و تربیت رسالت مهم آن است و امروز با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری، مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، با تمام ظرفیت وارد میدان شده است.

وی گفت: همه ما دست به دست هم دادیم تا با هم افزایی، انسجام و همدلی وارد میدان عمل شده و این امر خروجی های مطلوبی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: همدلی و همیاری همه دستگاه ها در شناسایی قشر آسیب پذیر و کمک مومنانه به این اقشار، خروجی مهمی بود که در اجرای رزمایش کمک مومنانه ایجاد شد.

اصغری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث مواسات و همدلی مومنانه عنوان کرد: اجرای این رزمایش علاوه بر تمام اهداف موجود، دو پیامد خوشایند داشته است. یکی از پیامدها این است مه باید بتوانیم شیرینی این کمک مومنانه را برای افراد آسیب پذیر ماندگار کنیم و مطمئنا این شیرینی هم برای این افراد و هم برای کسانی که خیرخواهانه در این رزمایش حضور داشتند ماندگار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پروش استان قزوین تصریح کرد: پیامد دیگر این رزمایش در جامعه این است که به دلیل همدلی همه مردم بایکدیگر، هیچ کس احساس نگرانی نمی کند.

وی افزود: از منظر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش قزوین قرار است آموزش و پرورش در یک برنامه 5 ساله سازمانی تحول پذیر و بهسازی شده در افق 1403، دانش آموزانی پرورش دهد که رویکردی علمی و اخلاق مدار نسبت به مسائل داشته باشد.

اصغری اضافه کرد: در این چشم انداز بنا است دانش آموزانی تربیت کنیم که متصل به صفات اسلامی باشند که بتوانند کشور را به درستی مدیریت کنند.

وی موفقیت آموزش و پرورش در دوران کرونایی را به دلیل حضور فرهنگیان و دانش آموزان و مردم دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها