مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان:

رزمایش کمک مومنانه عمل به سیره امام حسن مجتبی (ع) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت:رزمایش کمک مومنانه عمل به سیره امام حسن مجتبی (ع) است
کد خبر: ۹۲۴۰۶۲۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
حجت الاسلام عباس رجبی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک ولادت با سعادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی امام حسن (ع) عبودیت و بندگی خداست.

وی ائمه اطهار (علیهم السلام) را مظهر بندگی خدا دانست و تصریح کرد:عبودیت، انسان را عزیز میکند همانگونه که بندگی خدا حرّیت می‌آورد و انسان را از بندگی دیگران نجات می‌دهد.

حجت الاسلام رجبی عبد خدا بودن را افتخار پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) دانست و افزود:امام حسن (ع) در پاسخ به فردی که از ایشان نصیحتی خواسته بود فرمودند:عزت به عشیره و فامیل نیست بلکه در اطاعت و بندگی خدا و ترک معصیت خداست.

وی افزود:ایشان سخاوت و کرامت بالایی داشتند به گونه‌ای که برای دستگیری از نیازمندان و کمک به مردم حتی اگر پولی نداشتند قرض می‌گرفتند و انفاق می‌کردند.

وی در پایان به اجرای مرحله دوم کمک مومنانه در روز ولادت کریم اهل بیت (ع) اشاره و بیان کرد:میلاد امام حسن (ع) در این روز‌هایی که مردم با مشکلات مالی بسیاری مواجه هستند، بهانه‌ی خوبی برای کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان بوده که در همین راستا سپاه ناحیه ماهنشان در این روز فرخنده با الگو قراردادن سیره آن امام همام اقدام به توزیع یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان نمود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار