خبرهای داغ:
به پاس پیگیری جایگزینی فعالیت هنری به جای تحمل مجازات برای هنرمندان؛

تقدیر مدیرکل حوزه وزارتی از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در خصوص جایگزینی و تحمل مجازات هنرمندان به صورت انجام کار هنری تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۰۶۶۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در متن پیام محمد مهدی احمدی آمده است:
«اقدام ارزشمند و ابتکاری جناب‌عالی در خصوص جایگزینی و تحمل مجازات هنرمندان به صورت انجام کار هنری که با همکاری و مشارکت دادگستری محترم شهرستان شاهرود انجام شده است، شایسته تقدیر است.
حفظ شان و آبروی اصحاب فرهنگ و هنر از وظایف ذاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و هر اقدامی در جهت حفظ حرمت هنرمندان عزیز، یقینا منجر به رضایت اصحاب فرهنگ و هنر خواهد شد.
بدینوسیله از همکاری ریاست محترم دادگستری و حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای ابوذر کریمی رئیس محترم شعبه کیفری ۲ شهرستان شاهرود تشکر و تقدیر می‌گردد.»
رضا مهدیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در این باره گفت: در دیداری که صبح امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کریمی رئیس شعبه کیفری ۲ شهرستان دیدار و گفتگو داشتیم، گزارشی از برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی این اداره در سطح شهرستان و ماه مبارک رمضان ارائه شد.
وی با بیان اینکه طرحی در خصوص جایگزینی و تحمل مجازات هنرمندان به صورت انجام کار هنری به ریاست شعبه ۲ کیفری شهرستان ارائه شد.
حجت الاسلام و المسلمین ابوذر کریمی نیز در خصوص فعالیت‌های این اداره گفت: از دور شاهد فعالیت‌های بسیار خوب این اداره هستیم و از همه تلاشگران حوزه فرهنگ و هنر تشکر می‌کنم. با توجه به شناختی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان خود دارد در صورتی که در حوزه قانونی این اداره باشد، حتماً از این طرح استقبال و برای همکاری و همراهی قدم‌های مثبتی را خواهیم برداشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها