معرفی برگزیدگان مسابقه مجازی نقاشی «هنر من در خانه»

برگزیدگان مسابقه مجازی نقاشی «هنر من در خانه» که توسط کانون بسیج مهندسین صنعت شهرستان تنگستان و با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی فرهنگ این شهرستان برگزار شده بود در سال روز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام معرفی شدند.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۰۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، از برگزیدگان این مسابقه که هم زمان با شیوع ویروس کرونا، در میان هنرجویان انجمن هنر پژوهش سرای دانش آموزی فرهنگ تنگستان برگزار شد در مراسمی در مدارس آن ها تقدیر می شود.
محسن مشتاقی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت استان بوشهر گفت: هدف از برگزاری این مسابقه، افزایش ح آرامش در مقابل اثرات مخرب بیماری کرونا و انس بیش تر دانش آموزان با فضای هنر برگزار شد تا اندیشه مثبت این عزیزان در این راستا بیش از پیش تقویت شود.
اسامی برگزیدگان این مسابقه بر اساس حروف الفبا به این شرح است: نسترن بهزادی 12 ساله از اهرم، مریم بهزادی پور از اهرم، اسماعیل جمالی 2 ساله از اهرم، دینا جمالی 5 ساله از اهرم، محمد رضا جمالی 9 ساله از اهرم، مهدی جمالی 10 ساله از اهرم، زهرا حیدری 9 اله از بنه گز تنگستان، علی اصغر حیدری 9 ساله از اهرم، عباس کریمی زاده 10 ساله از اهرم و زهرا محمد حسینی 10 ساله از اهرم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات