نوجوانان و جوانان باید بدانند امروز روز مقاومت است/الگوی ما شهدا هستند

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: نوجوانان و جوانان باید بدانند امروز روز مقاومت است؛ الگوی ما در این مقاومت، شهیدان هستند که اسوه‌های شجاعت و ایثارند. اکنون باید کار‌های مناسب و قابل اجرا در شرایط فعلی برای انقلاب و ایران انجام دهیم.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۴۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
نوجوانان و جوانان باید بدانند امروز روز مقاومت است/الگوی ما شهدا هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود به میزبانی سپاه ناحیه شاهرود؛ ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های فرهنگیان در آموزش مجازی و رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه گفت: کرونا امید‌هایی واهی را برای دشمنان ایجاد کرده بود که شاید بتواند تزلزل اقتصادی و اجتماعی ایران را فراهم کند! که به یاری خدا و با حرکتی جهادی و مبتنی فرهنگ بسیج و مشارکت جمعی همه اقشار؛ کمبود‌های اولیه در اقلام بهداشتی به سرعت تأمین و هم اکنون مازاد نیز بر مصرف نیز می‌باشد و اکنون درماندگی و شکست برای خود دشمن باقی مانده است.
وی افزود: کار خالصانه برای خدا بخشنامه و ابلاغ نمی‌خواهد؛ یاد و بزرگداشت روز‌های بزرگ خرداد برای این است که حماسه‌ها و نقطه‌های عطف تاریخ انقلاب فراموش نشود.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان باید بدانند امروز روز مقاومت است؛ الگوی ما در این مقاومت، شهید حسین فهمیده و شهید فرح بخش هستند که اسوه‌های شجاعت و ایثارند. اکنون باید کار‌های مناسب و قابل اجرا در شرایط فعلی برای انقلاب و ایران انجام دهیم.
در این نشست معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و معاونین این مدیریت، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود، مسئول کانون بسیج فرهنگیان، جانشین سپاه ناحیه، فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر و برخی معاونت‌های سپاه و مسئولین تشکل‌های دانش آموزی حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار