مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی:

رزمایش کمک مؤمنانه؛ جزو افتخارات تمدنی کشور است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: از امورات فاخری که این روزها در حال انجام است، کمک مؤمنانه ده‌ها هزار گروه جهادی در اقصی نقاط کشور است که به تولید وسایل بهداشتی مشغول هستند که این امر جزو افتخارات تمدنی کشور است.
کد خبر: ۹۲۴۰۸۳۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

  حجت‌الاسلام مهدی ایمانی مقدم مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛؛ در خصوص کمک مؤمنانه گفت: از امورات فاخری که این روزها در حال انجام است، کمک مؤمنانه ده‌ها هزار گروه جهادی در اقصی نقاط کشور است که به تولید وسایل بهداشتی مشغول هستند که این امر جزو افتخارات تمدنی کشور است.

ایمانی مقدم اظهار کرد: مواسات، همدلی و توجه به محرومین و مستضعفین و مدافعان سلامت چه آن‌هایی که در پشت خط تولید وسایل بهداشتی و حفاظتی فعالیت می‌کنند و چه آن‌هایی که در خط مقدم دفاع از سلامت و بهداشت فعالیت می‌کنند، قابل‌تقدیر و از جمله افتخارات کشور است.

وی با اشاره به برتری تمدن اسلامی بر تمدن غرب افزود: در غرب بحث خرید اسلحه به منظور در امان بودن از آفات کرونا رواج پیدا می کند تا یکدیگر را غارت نکنند. در جایی که در دنیای غرب به صورت رسمی وسایل بهداشتی را غارت می کنند و سالمندان و بیماران را مورد التفات کمتری قرار می دهند. بررسی این مسائل به خوبی ماهیت هویت غرب را مشخص می کند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی اضافه کرد: در ایران انسان‌ها و جهادگران نمی‌دانند برای چه فرد یا افرادی بسته بهداشتی و یا کمک معیشتی تهیه می‌کنند و تنها برای رضایت الهی اقدام می‌کنند.

ایمانی مقدم  خاطرنشان کرد: تمدن اسلامی در یک فضای تمدنی پسا کرونا تحولی را در فضای فرهنگی دنیا ایجاد کرد و عملاً دنیای اسلام ابرقدرت فرهنگی، علمی و نظامی است و این‌ها همه نشانه‌ها و مقدمات ظهور خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات