اولین گام از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ، با توزیع ۱۴۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده درشهرستان خلخال انجام پذیرفت .
کد خبر: ۹۲۴۰۸۸۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

رزمایش همدلی در شهرستان خلخال همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  نوروزی جانشین فرمانده سپاه ناحیه خلخال  گفت : تا جایی که جان در بدن داریم در خدمت به مردم بخصوص نیازمندان و اقشار آسیب دیده خواهیم کوشید.

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه خلخال بیان داشت : پس از فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، خیزش بزرگی برای مواسات و همدلی صورت گرفت و این نوید را می‌دهیم که تا شکست کرونا در کنار مردم و خادم آن‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد : گام اول مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان خلخال با شعار ( یا صاحب الزمان ادرکنی ) با حضور گسترده خیرین ، گروه های جهادی بسیج متشکل از برادران و خواهران بخصوص روحانیون آغاز شد که در این رزمایش توانستیم ۱۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده شهرستان خلخال و روستاهای تابعه توزیع نمائیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خلخال افزود: : خانواده‌هایی که براثر شیوع کرونا دچار آسیب شده اند از طریق پایگاه‌ها و حوزه های بسیج شناسایی شده اند که در این مرحله نیز کمک‌های مؤمنانه با حفظ شأن و کرامت در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

 نوروزی از حضور موثر برادران و خواهران بسیجی بخصوص طلاب در این رزمایش خبر داد : بسیجیان بلند همت شهرستان خلخال نتنها در این رزمایش سنگ تمام گذاشتند بلکه از ابتدای شیوع کرونا در کشور ، به صحنه آمدند و هرکدام گوشه ای از کار را دردست گرفتند. جامعه باید قدردان زحمات این عزیزان باشد .

وی گفت : بسته های غذایی شامل برنج، روغن ، تن ماهی، ، ماکارونی، رب، سویا ، عدس و نخود. به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان می باشد که لازم است از همکاری و همیاری صمیمانه و موثر خیرین و بسیجیان شهرستان خلخال در تهیه بسته های معیشتی تقدیر و تشکر نمائیم که خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی اقدام به جمع آوری کمک های نقدی نمودند وتوانستند بخش قابل توجهی از هزینه هارا تامین نمایند .

گزارش از احسان قلی پور

ارسال نظرات