خبرهای داغ:
با حضور اکیپ های بسیج جامعه پزشکی؛

غربالگری شب زنده داران در شب های قدر انجام می شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از غربالگری روزه داران در شب های پرفضیلت قدر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۰۹۲۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر مهین غفاری در گفتگو با خبرنگار ما با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و گرامیداشت لیالی پرفضیلت قدر، اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان در مراسم های احیای شب های قدر، اکیپ های بسیج جامعه پزشکی به اماکن برگزاری مراسم احیاء اعزام می شوند.

دکتر غفاری افزود: اکیپ های بسیج جامعه پزشکی با انجام غربالگری روزه داران عزیز شرکت کننده در مراسمات احیاء و تب سنجی، هشدارهای لازم پیرامون فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را ارائه می دهند.

وی، خاطرنشان کرد: شب گذشته در شهرکرد نیز اکیپ های بسیج جامعه پزشکی با حضور در مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها میرآباد غربی و مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در خدمت شب زنده داران اولین شب قدر بودند.

این مقام مسئول در پایان از آحاد مؤمنین خواست برای حضور در مراسم های احیای شب های قدر، برای حفظ سلامت خود و دیگران، نکات بهداشتی را رعایت کرده و ماسک و دستکش و مهر وسجاده شخصی، قرآن و مفاتیح و چادر نماز(مخصوص بانوان) همراه داشته باشند و از همراه آوردن کودکان و افراد سالمند و دارای بیماری های زمینه ای با ریسک بالا پرهیز کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار