خبرهای داغ:

جشن گلریزان در استان سمنان به صورت مجازی برگزار می شود

سید هادی نقیبی گفت: جشن‌های گلریزان امسال به صورت مجازی و با شماره حساب‌های مورد نظر ستاد دیه استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۱۰۱۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید هادی نقیبی مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان در جلسه هماهنگی آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با موضوع گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد در ایام شب های قدر که به صورت ویدئو کنفرانس با فرماندهان سپاه شهرستان های استان سمنان برگزار شد گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون7 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان از زندان آزاد شده اند.
وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا جشن‌های گلریزان مثل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود افزود: جشن‌های گلریزان امسال به صورت مجازی و از طریق سامانه‌ها و شماره حساب‌های مورد نظر ستاد دیه استان برگزار می‌شود.
نقیبی تصریح کرد: در حال حاضر ۶۸ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان سمنان هستند که برای آزادی آن‌ها به ۲۵ میلیارد تومان کمک توسط مردم و خیرین نیاز است.
مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان گفت: با کمک ائمه جمعه، فرماندهان سپاه، مردم و خیرین تا کنون 200 میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان سمنان جمع آوری شده است.
وی با بیان اینکه خیران و مردم ثابت کردند هر کجا که نظام و کشور به آنها نیاز داشته باشد پای کار هستند گفت: باید با آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شادی را در این ایام به خانواده های آنان هدیه کنیم.
نقیبی گفت: در سال 98 تعدا 63 زندانی جرائم غیر عمد با مبلغ 14 میلیارد تومان در زندان های استان سمنان داشتیم که با یاری مردم و خیرین از زندان آزاد شده اند و توانستیم این مبلغ را با رضایت شکات به 1 میلیارد و 200 میلیون تومان برسانیم.
سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این جلسه گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه با محوریت ائمه جمعه با جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با شب های قدر در استان سمنان آغاز شده است.
وی افزود: جشن نسیم مهر که برای آزادی سازی زندانیان مالی جرائم غیر عمد بود پارسال در 4 شهرستان استان سمنان برگزار شد و بیش از 65 زندانی جرائم غیرعمد با کمک مردم و خیرین آزاد شدند.
سرهنگ خالقیان با بیان اینکه 30 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات توزیع شد گفت: در مرحله سوم رزمایش نیز توزیع بسته های معیشتی تا عید سعید فطر ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار