تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از مومنین روزه دار/ پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم شب قدر رعایت شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از مردم مومن و روزه دار بخاطر رعایت نکات بهداشتی در برگزاری مراسم شب قدر تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۱۲۴۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت: مردم خداجوی دوباره ثابت کردند که با حضورشان در مساجد می‌توانند پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و شب‌های احیا را با خداوند متعال ارتباط بگیرند؛ و با دعا و مناجات این شب‌ها می‌توانند ذخیره‌ای برای زندگی و معنویت خود داشته باشند.
 
وی ادامه داد: بعد از جلسه‌ای که در استانداری با موضوع شب‌های قدر برگزار شد بنا شد تا در شب ۱۹ ماه مبارک در مساجد شاخص شهر مراسم شب قدر برگزار شود.
 
حجت الاسلام احمدی ضمن تقدیر از مردم به خاطر رعایت نکات بهداشتی در برگزاری مراسم شب‌های قدر گفت: الحمدالله حضور مردم در مساجد در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌های خوبی را در مساجد رقم زد امیدواریم در دیگر شب‌های ماه مبارک مردم با حضور خود در مساجد بتوانند از برکات اجتماع مومنین بهره‌مند شوند و خادمین خود را در این شب‌ها دعا کنند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: از گروه‌های جهادی میخواهیم با حضور در مساجد و حسینیه‌های تعین شده تدابیر بهداشتی را تقویت کنند.

وی افزود: گفتنی است در این مراسمات حضور کودکان، افراد با بیماری زمینه‌ای و افرادی که پیش‌تر دچار بیماری کرونا شده و اکنون بهبود یافته اند ممنوع است. این افراد می‌توانند از طریق شبکه استانی شاهد برنامه‌ها باشند.
 
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم این شب‌ها با جانماز، مهر، تسبیح و چادر نماز شخصی خودشان در این مراسمات شرکت کنند گفت: در شب ۲۱ ماه مبارک تعدادی دیگری از مساجد به مجموع مساجد شب‌های احیا خواهند پیوست. از مومنین می‌خواهیم در نزدیک‌ترین مسجد از محل اقامت خود حضور پیدا کنند تا با ترافیک و تراکم جمعیت روبرو نشویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار