روابط عمومی حوزه مقاومت شهید باهنر خبر داد:

تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج امام حسین (ع)

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، حوزه شهیدباهنر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و بسیجیان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۴۱۳۰۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از قم، جعفری فرمانده ناحیه امام حسین (ع) با حضور در جمع شورای حوزه و بسیجیان در خصوص تعامل بین پایگاه و مسجد گفت:باید دارای محله و مسجدی باشیم که همه افراد آن بسیجی باشند و  با برگزاری برنامه‌های خوب و متنوع فرهنگی جوان‌ها حضور بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد:، دشمن برنامه ریزی می‌کند تا جوانان از انقلاب و دین جدا شوند و پایگاه بسیج باید مانع نفوذ دشمن از راه جنگ روانی و فضا‌های مجازی در بین جوانان شود.

جعفری افزود: جوانان ما باید فکر و دیدگاه شان ولایی و انقلابی باشد و از جانبازان درس زندگی و ایثار بگیرند و از انقلاب دفاع کنند.
 
علیرضاجهانبیگی فرمانده حوزه شهیدباهنر نیز در ابتدای این مراسم گفت: ارتباط و حضور شوراء و فرمانده در برنامه‌های فرهنگی مجموعه و اتحاد بین مسجد و پایگاه مثل گذشته به قوت خود پایدار باشد.

وی افزود:مردم از بسیج، یک محیط خوب وجوان وبا افکار و دیدگاه انقلابی انتظار دارند.

در پایان این مراسم از زحمات جناب آقای جوادظهرابی تقدیر بعمل آمد و طی حکمی برادر بسیجی مهدی ظهرابی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، منصوب شد.
 
انتهای پیام/م-نیک نیا
ارسال نظرات