توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان ابهری توسط گروه جهادی شهید یاور معروفخانی

مسئول گروه جهادی شهید یاور معروفخانی از توزیع بسته های معیشتی توسط این گروه جهادی به نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۱۳۳۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
مرتضی تاریوردی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان به اقدامات صورت گرفته توسط این گروه جهادی اشاره و اظهار داشت: از روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا در کشور، گروه جهادی شهید یاور معروفخانی پایگاه شهدای شناط ابهرفعالیت‌های خود را با اجرای اقدامات پیشگیرانه آغاز کرده و تاکنون این فعالیت‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بسیجیان این گروه جهادی از ۱۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ با همکاری شهرداری این شهرستان اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، مساجد، درب منازل، سوپرمارکت‌ها و دستگاه‌های خودپرداز نمودند، افزود:همچنین اجرای طرح غربالگری و کنترل تب مسافرین ورودی به این شهرستان به همراه دیگر نهاد‌ها واجرایی از دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی است.

مسئول گروه جهادی شهید معروفخانی از توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد و افزود:ارزش، هر بسته معیشتی ۱۸۰ هزار تومان بوده و شامل برنج، روغن، مرغ، قند، شکر، ماکارونی و رب می‌باشد.

تاریوردی به ذبح قربانی و توزیع گوشت آن در مناطق محروم این شهرستان اشاره و تصریح کرد:این اقدام به نیت سلامتی امام زمان (عج) و سلامتی همه بیماران که در شرایط کرونایی امروز گرفتار این بیماری شده اند در خجسته میلاد امام زمان (عج) در روز نیمه شعبان صورت گرفت.

وی به توزیع بروشور آموزشی مقابله با کرونا در بین مردم نیز اشاره و بیان داشت:گروه‌های جهادی تا ریشه کن سازی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و به فعالیت‌های جهادی خود ادامه خواهد داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار