خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندی، کارگری و کارخانجات استان قم در گفت و گو با «بسیج»:

تحقق جهش تولید وابسته به حرکت کارگران است

بدنه کارگری بعنوان سربازان عرصه تولید دارد، در حقیقت به عنوان یکی ازعناصرمهم درتحقق شعار سال در روند تولیدات صنعتی یا غیرصنعتی کشور است.
کد خبر: ۹۲۴۱۵۱۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰


به گزارش سرویس بسیج کارمندی خبرگزاری بسیج، حسین حسن پور مسئول سازمان بسیج کارمندی، کارگری و کارخانجات استان قم در گفتگویی گفت:تحقق شعار اقتصادی سال ۹۹ ارتباط زیادی با عملکرد بدنه کارگری بعنوان سربازان عرصه تولید دارد، در حقیقت به عنوان یکی ازعناصرمهم درتحقق این شعار در روند تولیدات صنعتی یا غیرصنعتی کشور است.

وی ادامه داد:عوامل مهمی همچون امنیت اشتغال، کارآفرینی، تسهیل معیشتی خانواده‌های کارگری، بحث قرارداد‌های سفیدامضا، تعویق درزمان پرداخت دست مزد‌ها ازبرخی عوامل نگران کننده برای این قشر از شاغلان کشور می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج کارمندی، کارگری و کارخانجات استان قم افزود: نیروی انسانی ماهر، سرمایه اصلی نظام اقتصادی در هر کشور است و در این بین کارگران بازوی توسعه پایدار اقتصادی کشور در بستر صنایع و خدمات مختلف، از نقش راهبردی و کلیدی در تحقق شعار سال ۹۹ که "جهش تولید" است، برخوردارند.

حسن پور تصریح کرد: شرایط کنونی کار در حال حاضر به گونه‌ای است که کارشناسان معتقدند نرخ دستمزد فعلی نمی‌تواند منجر به افزایش بهره‌وری کارگر شود؛ اما کارگران ایرانی ثابت کرده‌اند که در شرایط اقتصادی سخت نیز به توسعه کشور کمک می‌کنند و با تلاش خود حماسه می‌آفرینند.

حسن پور با اشاره به وضعیت فعالیت واحد‌های تولیدی درشرایط بیماری کرونا کشور تأکید کرد: بی‌شک دروضعیت فعلی واحد‌های تولیدی و هم کارگران عزیز دچار آسیب‌هایی شده اند که وظیفه همگان است که در این شرایط ویژه، با همدلی و تلاش  و برنامه ریزی دقیق بر بحران‌ اقتصادی پیش آمده ناشی از این ویروس منحوس فائق بیائیم.
 
 
ارسال نظرات