امروز مصادف با گراميداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم به ويژه در انعكاس اقدامات پربركت بسيج و بسيجيان مرور کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۱۵۸۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ضمن عرض تسليت ايام شهادت مولي الموحدين اميرالمومنين حضرت علي عليه افضل التحيه و الثناء؛ امروز مصادف با گراميداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم به ويژه در انعكاس اقدامات پربركت بسيج و بسيجيان مرور کنیم. امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک هر سازماني نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنا بر این،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط درون، برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است. روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و آحاد مخاطبان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است. روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی ایجاد نماید. بهرحال در عرصه اقدامات و فعاليت هاي بي شمار بسيج، اشاعه تفكر بسيجي و انعكاس خدمات كثير و بي منت بسيجيان سلحشور همت والاي همكاران روابط عمومي مي طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها