خبرهای داغ:

رزمایش همدلی مومنانه در شرکت گاز استان قزوین

شرکت گاز استان قزوین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به شرایط موجود در جامعه و شیوع ویروس کرونا کمک های نقدی و غیر نقدی پرسنل را در غالب رزمایش همدلی مومنانه جمع آوری نموده وبه نهاد های متولی تحویل داد.
کد خبر: ۹۲۴۱۵۸۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل این شرکت ، اظهار داشت با توجه به شیوع ویروس کرونا وشرایط حاکم بر جامعه و لزوم توجه به قشرهای آسیب پذیر با اطلاع رسانی در کلیه واحدها توانستیم در روز های اخیر کمک های مومنانه پرسنل خدوم شرکت گاز را در قالب رزمایش همدلی مومنانه و در راستای حمایت از نیازمندان جمع آوری نماییم .


وی در ادامه با اشاره به پیشگامی شرکت گاز استان قزوین در امر خدمت‌رسانی به مردم ،ضمن بیان این مطلب که شرکت گاز همیشه و در مواقع نیاز ، به‌ویژه در زمان وقوع مسایلی نظیر سیل، زلزله و ...حامی مردم عزیز وهموطنان آسیب‌دیده بوده است، گفت: شرکت گاز استان قزوین مبلغ 480 میلیون ریال کمک نقدی در قالب160 سبد کالای 3میلیون ریالی تهیه و از طریق بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) به دست نیازمندان شناسایی شده رسانید.

ایشان در خاتمه با اشاره به منزلت خاص مساعدت به نیازمندان در سیره ائمه معصومین(ع) بیان داشت امید است بتوانیم با همکاری آحاد جامعه و یاری خداوند یاریگر همنوعان خود باشیم.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها