مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با «بسیج»:

تقویت تولید ملی در گرو حمایت از قشر کارگری است

مدیرسازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سازمان بسیج کارگری دو رسالت اعتماد سازی به محصولات داخلی و ترویج فرهنگ تولید داخل و ایجاد اطمینان برای سرمایه گذاران، کارفرمایان و کارآفرینان در عرصه کار و تولید را بر دوش دارد.
کد خبر: ۹۲۴۱۹۵۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، مدیرسازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: اهمیت دادن به ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و بهره مندی از کالاهای ایرانی است، که کارفرمایان نقش بسزایی در حوزه تولید دارند که رهبر معظم انقلاب هر ساتله بر موضوع اقتصاد تاکید دارند و به عناوین مختلف در نامگذاری شعارهای سال به لحاظ اهمیت رهبر معظم انقلاب به آن تاکید دارند  و  آن چیزی که از ثروت انسان‌ها و نعمت‌های روی زمین، نیاز‌های انسان را تامین می‌کند، عنصر کار است و کار هم متکی به کارگر است.

وی با اشاره به این مطلب که اسلام به کارگر نگاه مهم و بالایی دارد، افزود:امروز دشمن برای مبارزه با اسلام و جمهوری اسلامی، بر روی مسئله اقتصاد متمرکز شده است برای اینکه مردم را از دولت جدا کند، فاطله و شکاف ایجاد کند، به دنبال ایجاد مشکل در مسئله اقتصادی کشور هستند.

سرهنگ قورزایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری به جامعه کارگری که سفارش بر اتقان و محکم کاری است، ادامه داد: ما باید کاری کنیم که کالای ایرانی به عنوان یک کالای محکم، مطلوب، زیبا، همراه با سلیقه و بادوام در ذهن مصرف کننده ایرانی و غیر ایرانی باقی بماند و این مهم همت مجموعه کارآفرینی و کارگری و متصدیان این امر را می‌طلبد.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز خوشبختانه در تولیدات کشور محصولات بسیاری داریم که از مشابهات کالا‌های خارجی بهتر است و به مراتب زیباتر، محکم تر، و جالب‌تر است که باید استفاده از کالای ایرانی را فرهنگ سازی و عمومیت کرد.

این مسئول ادامه داد: سازمان بسیج کارگری دو رسالت اعتماد سازی به محصولات داخلی و ترویج فرهنگ تولید داخل و ایجاد اطمینان برای سرمایه گذاران، کارفرمایان و کارآفرینان در عرصه کار و تولیدرا بر دوش دارند، که کمک به تقویت تولید ملی نیز از وظایف کارگری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار