خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج عاشورا،

اجرای مراسم شب قدر در شاهرود+ تصاویر

مراسم شب احیا شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد امام رضا (ع) شاهرود به همت پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۰۱۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم احیا شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد امام رضا (ع) شاهرود به همت بسیجیان پایگاه عاشورا برگزار شد.
در این مراسم که با رعایت مسائل بهداشتی و اهدا ماسک و دستکش به شرکت کنندگان در مراسم اجرا شد، حضور نوجوانان و جوانان بسیجی پرشور بود.
حجت الله بابامحمدی فرمانده پایگاه عاشورا در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیجیان قبل از مراسم مسجد را ضدعفونی کردند، به آخرین اقدامات در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: ۳۰ سبد حمایتی (قسمتی از سبد حمایتی چهارم) جهت واگذاری در شب عید فطر به اقشار آسیب پذیر ناشی از کرونا (بیکاری_بیماری و...) به ارزش ۸ میلیون تومان آماده شده است.
وی ادامه داد: ۷۰۰ قرص نان بین نیازمندان محله در شب قدر توزیع شد دو ۴ سبد غذایی به آسیب دیدگان جدید توسط پایگاه عاشورا اهدا شد که ارزش این بسته‌ها ۱ میلیون ۱۵۰ هزار تومان بوده است.
بابامحمدی با اشاره به اهدا ۳۰۰ قرص نان توسط حوزه بسیج مساجد و خاتم الانبیاء (ص) به پایگاه عاشورا و توزیع بین مردم محله بر تداوم این فعالیت‌ها تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار