فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

نیاز اصلی جامعه امروز تفکر بسیجی و انقلابی است

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: فعالیت در بسیج و هلال احمر برگرفته از شیوه ائمه اطهار و در جهت رضای خدا ، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی است.
کد خبر: ۹۲۴۲۰۲۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
 به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، فرمانده سپاه شهرستان  به همراه جانشین سپاه شهرستان و فرمانده حوزه ادارات با رئیس ، پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر دیدار کردند.

 در ابتدای این دیدار محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از زحمات فرمانده سپاه خواستار همکاری و تعامل بیشتر بسیج و هلال احمر شد.

در ادامه  سرهنگ  پاسدار هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: فعالیت در بسیج و هلال احمر برگرفته از شیوه ائمه اطهار و در جهت رضای خدا ، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی است.

 وی افزود: نیاز اصلی جامعه امروز تفکر بسیجی و انقلابی ، بصیرت و روشنگری و جلوگیری از طمع جهانیان نسبت به انحراف جوانان است.

سرهنگ هراتی ادامه داد: اگر چه هلال احمر یک سازمان بین المللی است ولی همیشه در همه امور انقلابی حضور فعال داشته است.

 فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ضمن قول مساعد جهت ارتباط و تعامل بیشتر سپاه و هلال احمر تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند:"امروزه ما نباید نگران ریزش های انقلابی باشیم زیرا رویش های انقلاب آن را جبران می کنند" به این نتیجه می رسیم که بسیج و هلال احمر جبران این ریزش ها است و این جوانان باید این ارزش ها را انتقال دهند.

 در پایان این جلسه فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با اهدای لوح تقدیر از رئیس جمعیت هلال احمر تجلیل کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار