در همایش روابط عمومی های ادارات شهرستان ری که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد؛ از عملکرد روابط عمومی آبفای منطقه6 تهران- شهرری و چند اداره در حوزه ارتباطات و رسانه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۱۱۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳

به گزارش سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای منطقه6 تهران- شهرری با اعلام این خبر گفت: همایش روابط عمومی های اداراه های شهرستان ری با حضور حسین توکلی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران و مدیران و روئسای روابط عمومی سازمان ها، اداره ها و دستگاه های مختلف اداری و اجرایی شهرستان ری در محل فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.

سید مرتضی میرآبادی افزود: در این همایش که در گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد؛ گزارشی از عملکرد یک ساله روابط عمومی های ادارات شهرستان ری در حوزه ارتباطات و رسانه از سوی دفتر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری ارائه شد و از زحمات و تلاش های روابط عمومی ها در این زمینه تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، روابط عمومی های شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران- شهرری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، شهرداری قیام دشت و باقرشهر به عنوان روابط عمومی های موفق در حوزه ارتباطات و رسانه شهرستان ری معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات