صادقی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بافق در سه مرحله برنامه ریزی شده است، افزود: در مرحله اول ۱ هزار و ۶۵۰ بسته کمک معیشتی و در مرحله دوم ۱ هزار و ۵۰ بسته کمک معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۲۱۳۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مسئولین ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌ها در سال ۹ دی سپاه بافق برگزار شد.

سرهنگ صادقی فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق ضمن خوش آمدگویی به مسئولا حاضر با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در قرارگاه مواسات کار بزرگی بود که در سراسر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت و این امر در شهرستان بافق در سه مرحله برنامه ریزی شد، افزود: در مرحله اول ۱ هزار و ۶۵۰ بسته کمک معیشتی و در مرحله دوم ۱ هزار و ۵۰ بسته کمک معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: از مجموع ۱ هزار و ۵۰ بسته کمک معیشتی ۴۰۰ بسته طی هفته گذشته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان توزیع شد.

صادقی از مجموعه ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها که در برگزاری این رزمایش با قرارگاه مواسات همکاری نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

سپس امام جمعه بافق با تسلیت شهادت امیرالمومنین (ع) از جمله افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردم دانست که در همه صحنه‌ها حضور داشته و پشتوانه نظام هستند و نقش آنان در دوران دفاع مقدس و پشتیانی از جبهه و رزمندگان را بی بدیل و در تاریخ ماندگار است.

وی با توجه به شرایط کنونی که دنیا درگیر بیماری کرونا است، اظهار کرد: اگر وضعیت کشور‌های پیشرفته اروپایی را مشاهده کنیم که چگونه با مردم خود برخورد می‌کنند، در ایران اسلامی با ایثار و فداکاری مسئولان پزشکی و کادر درمانی در سراسر کشور مسئله کرامت انسان حفظ شد.

سلیمانی با اشاره به خدمات ارزنده‌ای که برای قشر محروم و آسیب پذیر جامعه انجام شده است، بیان کرد: در گزارشی توسط یکی از شخصیت‌های بالای کشور به اینجانب داده شده، هیچ محرومی در کشور وجود ندارد که امکانات در اختیار او برای ۲ ماه آینده نباشد.

وی رزمایش کمک مومنانه را نمونه‌ای بارز از این حرکت ارزشمند عنوان کرد و گفت: انفاق در راه خدا چندین برابر در عرصه دنیا و آخرت اجر و پاداش خواهد داشت.

امام جمعه بافق در پایان از همه کسانی که در این زمینه تلاش و همکاری کردند به ویژه سپاه پاسداران که متولی این امر در رزمایش مواسات بوده، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و عوامل توزیع کننده در سطح شهرستان تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات