صدور پیام تبریک و تسلیت؛

شهادت ناوباندوم جعفر کوهی فایق

بسیج مداحان و مدیران هیئآت مذهبی استان، شورای هیئآت مذهبی و هیئت رزمندگان اسلام استان. چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پیام مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۴۲۱۴۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل این پیام مشترک را با هم مطالعه کنیم...

بسم رب الشهدا و الصدیقین

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلً (احزاب- ۲۳)

فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی :

حادثه‌ی دردناک شناور کنارک که به شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش انجامیده برای اینجانب بسیار تلخ و تاسف آور است.
همزمان با ماه نزول قرآن ، عطر دل انگیز شهید و شهادت فضای معنوی کشور اسلامیان را مملو از شمیم بهشتی کرد و جمعی از جوانان برومند جغرافیای صاحب الزمانیمان، در حادثه‌ی دردناک شناور کنارک ، عاشقانه و مظلومانه در راه وصال حق از دست حضرت دوست، شهد شیرین شهادت نوش کردند.
همسنگر دیارمان "شهید والامقام جعفر کوهی فایق "عضو هیئت عاشقان ولایت شهرکرد هم یکی دیگر از این معراجی هاست که به دیگر شهدای این هیأت ملحق شد.
باردیگرثابت شد عشق به ولایت نتیجه اش سربازی ولایت است و مزد کامل این سربازی فوز عظیم شهادت می باشد و عاشقان ولایت با حضورشان درهیئات بصیر ، عاشقانه فیض شهادت را با مناجات ، دعا ، ذکر و توسل از خالق بی نیاز طلب می کنند.
شهد شیرین شهادت بر کام سرباز ولایت برادر بسیجی و هیئتی "ناوباندوم جعفر کوهی فایق " و همراهان عزیزش گوارا و ردای فاخر شهادت بر قامت استوارشان زیبنده باد.
شهادت این سربازفداکار ولایت به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز مدظله العالی ، مردم ولایتمدار ایران اسلامی و استان چهارمحال وبختیاری، خانواده معظم شهدا و این شهید والا مقام و نیز اعضای هیئت عاشقان ولایت شهرکرد تبریک و تسلیت باد.
امید است مانند این شهید سعید که در آستانه لیالی با عظمت قدر و شهادت مولی الموحدین، سرور متقین، امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) به آرزویش رسید ، آسمانی و جاودانه شد ، بتوانیم به شعار همیشگی این هیئت که در آرمش منقوش است یعنی « رهسپاریم با ولایت تا شهادت» جامه عمل پوشانده، گامی هرچند ناچیز در گام دوم انقلاب اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنا فداه) برداریم. ان شاء الله.
نسْأَلُ اللَّهَ مَنَازِلَ الشُّهَدَاءِ وَ مُعَايَشَةَ السُّعَدَاءِ وَ مُرَافَقَةَ الْأَنْبِيَاءِ
سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئآت مذهبی استان
شورای هیئآت مذهبی استان
هیئت رزمندگان استان. چهارمحال و بختیاری

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار