مؤسسه رزمندگان برای جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان اقدام کرد

امیر سلطانی نژاد گفت: دلیل طراحی نرم‌افزار Adode connect  در موسسه آموزشی رزمندگان جبران عقب‌ماندگی درسی است که تا این طریق و کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم از بستر این نرم‌افزار است .
کد خبر: ۹۲۴۲۱۴۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از  موسسه رزمندگان اسلام بازدید کرد. 

در این بازدید امیر سلطانی‌نژاد اظهار داشت: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس سراسر کشور و به تبع آن استان کرمان تعطیل شد و آموزش دانش‌آموزان به‌صورت مجازی صورت گرفت.

مدیر موسسه رزمندگان اسلام استان کرمان افزود: مجموعه بسیج و سپاه با امکانات مجازی خود در ایام کرونا در کنار دانش‌آموزان برای کمک به آنها قرار گرفته‌اند.

سلطانی‌نژاد بیان کرد: به همین دلیل نرم‌افزار Adode connect  در موسسه آموزشی رزمندگان طراحی شده و به این صورت که معلم در موسسه مستقر می‌شود و دانش‌آموزان وابسته به موسسه رزمندگان، مدارس مناطق محروم و دانش‌آموزان برای کلاس‌های تقویتی ثبت‌نام کرده‌اند یک آیدی در اختیار آنها گذاشته تا آنلاین در کلاس‌های درس حضور داشته باشند.

وی گفت: دلیل طراحی این نرم‌افزار جبران عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان  و کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم از بستر این نرم‌افزار است .

سلطانی‌نژاد خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار ویژگی‌هایی از جمله تبدیل کلاس حضوری به مجازی بر خط، استقرار و بهره‌گیری از سامانه آزمون مجازی و کارنامه عملکرد دانش‌آموزان، توجه به موضوع تربیت در کنار تعلیم دارد.

مدیر موسسه رزمندگان اسلام استان کرمان عنوان کرد: استفاده متعدد در یک جلسه با محتوای متفاوت مثل ویدئو ، اسلاید، نظرسنجی که این تجربه را برای شرکت‌کننده‌ها جذاب‌تر می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است.

وی ادامه داد: تا کنون نرم‌افزار ما قطعی و یا سیگنال نداشته است و در نظرسنجی صورت گرفته، افرادی که از این سامانه استفاده می‌کردند، رضایت داشتند.

سلطانی‌نژاد تصریح کرد: سعی داریم‌ این نرم‌افزار را در مناطق محروم استان راه‌اندازی کنیم و در این زمینه درخواست‌هایی از ریگان برای بر خی از مدارس روستایی داشته ‌ایم و ما هم اعلام آمادکی کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار