مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه زابل در گفت و گو با« بسیج» عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زابل گفت: معامله قرن به معنای پایان دادن به آرمان‌های فلسطینیان و به فراموشی سپردن آنان است، امری که قطعاً ایران در برابر آن خواهد ایستاد.
کد خبر: ۹۲۴۲۲۴۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

حجت الاسلام والمسلمین رضا محمد زاده سرحدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه  مقاومت بسیج سپاه زابل در  گفتگو با خبرنگار بسیج در رابطه با اهمیت روز جهانی قدس و شکست معامله قرنگفت: فراموش نکردن فلسطین و مردمانش رضایت خداوند را به دنیال دارد، حاج آقا سرحدی افزود اینکه مردم در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و جهان همچنان فلسطین و مظلومیش را فراموش نمی‌کنند ستودنی و قابل تقدیر است و این مسئله باعث شده است تا خشم مستکبران جهان را برانگیزد.

وی افزود: روز قدس در واقع لبیک گفتن به امام (ره) است که فلسطین را پاره تن جهان اسلام نامیدند. تا بدین وسیله این سرزمین از ذهن مسلمانان محو نشود.

حجت الاسلام سرحدی ادامه داد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از اهمیت بسیار بالای برخوردار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل بیان کرد:، در قرآن کریم در رابطه با فرعونیان گفته شده است که اینان با ژست کمک و یاری در جهت حل مشکلات می‌آیند، اما در حقیقت در صدد خیانت کردن هستند و بی تردید موضوع معامله قرن نیز از این امر مستثنا نیست و به شکست قرن تبدیل خواهد شد و قطعا به نتیجه نخواهد رسید.

این مسئول با اشاره به این مطلب که  از مهمترین موانع اجرای معامله قرن مقاومت مردم فلسطین است، اظهار داشت:  معامله قرن به معنای پایان دادن به آرمان‌های فلسطینیان و به فراموشی سپردن آنان است، امری که قطعاً ایران در برابر آن خواهد ایستاد.
ارسال نظرات