خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: طرحی که آمریکا برای تضمین امنیت اسرائیل در منطقه دنبال می‌کند، با ابراز نفرت و پاسخ دندان شکن مسلمانان جهان در روز قدس پاسخ داده خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۳۰۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، «محمد امین مرادی» در جلسه هدایت سیاسی که امروز (29 اردیبهشت) در محل نمازخانه سپاه شیروان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، گفت: این روز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هرگز از اذهان مسلمانان پاک نخواهد شد.

 

معاون سیاسی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: نقش محوری سردار سلیمانی در دفاع از قدس کاملا مشخص بود و توانست اسرائیل را از هجوم و ادامه اشغالگری، به دفاع مجبور کند.

 

وی اظهارداشت: با درایت شهید سلیمانی، اشغالگران صهیونیستی در جنگ ۲۲ روزه شکست در خانه را هم تجربه کردند و با پیروزی‌های میدانی در فلسطین، لبنان و سوریه بود که عزت اسلامی به عزت جهانی تبدیل شد.

 

مرادی با اشاره به روز قدس و نام گرفتن «شهید قدس» به سردار شهید سلیمانی، عنوان کرد: موضوع قدس از دو حیث اساسی مورد توجه است؛ اول اینکه خود قدس یک مکان مقدس و قابل تقدیس است که مورد توجه مسلمانان بوده و دوم اینکه اشغالگری قدس مورد بحث است که مورد توجه مسلمانان و حتی ایران هم قرار گرفت، موضوعی که حتی قبل از انقلاب، به اشغالگری این سرزمین مقدس اعتراض داشتیم.

 

وی با بیان اینکه خیلی از مراجع عالیقدر در آن زمان فتوا دادند که همکاری با صهیونیست‌ها درست نیست و اسرائیل را یک توطئه جهانی توصیف کردند که علیه منطقه و جهان اسلام است، افزود: مرحوم «کاشف الغطا» یکی از این علما بود که سخنرانی‌هایی در سوریه و عراق و دیگر بلاد اسلامی درباره عدم همکاری با صهیونیست‌ها داشت و اینکه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی یک توطئه جهانی است را به ملت‌ها گوشزد کرد.

 

معاون سیاسی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: طرحی که آمریکا برای تضمین امنیت اسرائیل در منطقه دنبال می‌کند، با ابراز نفرت و پاسخ دندان شکن مسلمین جهان در روز قدس پاسخ داده خواهد شد.

 

مرادی همچنین با اشاره به بحران کرونا، گفت: این موضوع، تهدیدی است که می‌توان آن را هوشمندانه به فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

 

وی اضافه کرد: جنگ یک تهدید برای ملت ما و کشور ما بود، اما به فرموده حضرت امام (ره) برای ما نعمت هم بود، زیرا ما هنر سازماندهی را در جنگ آموختیم و با همان تجربه مردم به رهبری حضرت امام (ره) تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها