دیدار نماینده منتخب مردم جیرفت با فرمانده سپاه ناحیه جیرفت

 نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبراباد صبح امروز با هیئت همراه خود با فرمانده سپاه ناحیه جیرفت دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۴۲۴۱۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی با سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده سپاه ناحیه جیرفت دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده سپاه جیرفت با سپاسگزاری از حضور مردم متدین و انقلابی شهرستان جیرفت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پای صندوق های رای از رعایت اخلاق و قانونمداری مردم، نامزدها و طرفداران آن ها در این دوره از انتخابات نیز قدرانی کرد.
سرهنگ پاسدار ناصر بهروز با تاکید بر اینکه که سپاه در جریان انتخابات ورود پیدا نکرد خاطر نشان کرد: خط مقدم پاسداری به عهده سپاه است و در اینجا ما به عنوان پاسداران حریم ولایت از پیشبرد برنامه ها و اهداف منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت انقلاب اسلامی حمایت می کنیم.
سرهنگ بهروز، سپاه را مطالبه گر مردم دانست و خاطر نشان کرد: در حوزه استحفاظی شهرستان جیرفت اول قدم را در بحث مطالبه گری از مسئولین برداشته ایم و امید داریم به حول قوه الهی با گام های محکم و با همدلی و همراهی در جهت خدمت به مردم پیش رویم.
دکتر ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس، مبنا و شروع کار خود را در جریان انقلاب مطرح کرد و خاطر نشان کرد: ما در راستای انقلاب پیش میرویم و حضور پر رنگ سپاه به عنوان علمدار میدان اسلام و انقلاب برای همه ما مشهود است و بزرگ ترین حامی و پشتیبان مردم سپاه است.
وی در خطاب به سرهنگ بهروز بیان کرد: فرمانده ما در این میدان شما هستید، انشاءالله که بتوانم در خدمت مردم و انقلاب باشم و خلاء های سیاسی را که بازدارنده ی قوی در جهت رشد و پیشرفت هستند با استناد به آیات وحدت بخش قرآن کریم هر چه زودتر تمکیل نماییم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که شما پاسداران در جامعه و بین مردم هستید و دردهای مردم را بهتر می شناسید، قطعا راه درمان هم بهتر می دانید، خود را نماینده ما در بین مردم بدانید از آنجا که ما هم خود را نماینده مردم می دانیم و عملا یک واحد هستیم، بتوانیم رونق خوبی را در شهرستان به وجود آوریم.

دیدار نماینده منتخب مردم جیرفت با فرمانده سپاه ناحیه جیرفت

 

دیدار نماینده منتخب مردم جیرفت با فرمانده سپاه ناحیه جیرفت

ارسال نظرات
آخرین اخبار