خبرهای داغ:

برنامه های بسیج دانشجویی با برنامه ریزی و هدفمند انجام می شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت: برنامه هایی که توسط بسیج دانشجویی انجام می شود بسیار هدفمند و با برنامه ریزی قوی همراه است.
کد خبر: ۹۲۴۲۴۵۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان محمد امین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با دکتر نعمتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی دامغان دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار دکتر نعمتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت: کار‌ها و برنامه‌هایی که در بسیج دانشجویی اجرا میشود دارای برنامه ریزی بسیار قوی و بسیار هدفمند می‌باشد که نمونه بارز این برنامه‌ها مجموعه فعالیت‌های بسیج دانشجویی استان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا می‌باشد.
دکتر نعمتی گفت: راه اندازی مراکز تحقیقاتی و همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ققنوس از دیگر برنامه‌های بسیار خوب بسیج دانشجویی می‌باشد که دانشگاه آزاد اسلامی دامغان نیز آمادگی همکاری در این زمینه‌ها را با بسیج دانشجویی دارد.
محمد امین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: یکی از اهداف بسیج دانشجویی راه اندازی مراکز تحقیقاتی در دانشگاه‌های استان است که با توجه به بررسی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک مرکز تحقیقات زنان و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان افتتاح خواهد شد.
بخشیان در ادامه گفت: همچنین با هدف شناسایی و آموزش و حمایت از هنرمندان انقلابی در فضای دانشگاه‌ها جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در استان سمنان برگزار شده که با استقبال خوب دانشجویان مواجه شدیم و تا به الان بیش از چهارصد اثر توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شده است که اختتامیه این جشنواره نیز در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها