خبرهای داغ:
معاون عمرانی استانداری قزوین

راهی که به سرانجام می رسد

فرخزاد گفت: با توجه به تلاش های انجام شده امیدواریم در ماه آینده عملیات اجرایی ساخت مسیر جدید ناحیه شهری مهرگان تا قزوین آغاز شود که در فاز اول حدود ۵ کیلومتر مسیر احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۰۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

 علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در گفتگو با خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با توجه به تلاش های انجام شده امیدواریم در ماه آینده عملیات اجرایی ساخت مسیر جدید ناحیه شهری مهرگان تا قزوین آغاز شود که در فاز اول حدود ۵ کیلومتر مسیر احداث می‌شود.

وی گفت: این جاده ۱۱ کیلومتر است که با تملک مسیر، امیدواریم در دو سال آینده به بهره برداری برسد و به یکی از مطالبات به حق مردم قزوین، محمدیه و مهرگان پاسخ داده شود.

فرخزاد اظهار کرد: در شهر محمدیه در حال حاضر بیش از ۷۰ هزار نفر و ناحیه شهری مهرگان حدود ۵۰ هزار نفر سکونت دارند که تردد روزانه جمع زیادی از شهروندان در مسیر قزوین و پرداخت عوارضی روزانه برای این افراد که از طبقات کم درآمد هستند چالش‌های زیادی را ایجاد و هزینه سنگینی را به مردم تحمیل کرده بود.

با کاهش هزینه‌ها به یک سوم، جا دارد از تلاش و پیگیری مسوولان استان بویژه معاون عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی استان برای حل مقطعی این مطالبه مردمی قدردانی و اظهار امیدواری کرد با سرعت بخشیدن به ساخت جاده مهرگان به قزوین این مشکل به طور کلی حل شود.

1010/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار