خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

عشایر قشر بیدار و بصیری اند که همیشه با هوشیاری در صحنه حاضرند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در جمع عشایراستان گفت: عشایر بیدار با بصیرت و هوشیاری همیشه در صحنه هستند.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۸۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با عشایر استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جلسه خوب و ارزشمندی است بویژه اینکه جلسه کاری است و شیرین تر اینکه در این جلسه کاری مشکلات عشایر پیگیری می شود و خروجی این جلسات باید عمران، آبادانی و رفاه و آسایش مردم باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، افزود: گاهی مشکلات آنقدر بزرگ است، مثل گردنه عسل کشان که نیازمند هزینه های بسیار سنگین است و متأسفانه برخی محاسبات انسانی به معنای واقعی کلمه ندارند و به فکر صرفه اقتصادی طرح و ... هستند.
وی ادامه داد: وقتی بحث انسان و نجات انسان در محاسبات مطرح نباشد، محاسبه های اقتصادی محض مطرح می شود.
امام جمعه شهرکرد، این نگاه را معطوف به زمانی دانست که بحث سرمایه داری در کشور از تریبون های مختلف تبیین می شد و می گفتند اگر عده ای در این مسیر لِه شود، اشکالی ندارد.
این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: این نگاه(اقتصاد محور و سرمایه داری) با نگاه عدالت محور که مقام معظم رهبری دنبال می کنند و نگاه اصلی نظام و اسلام است، متفاوت می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تصریح کرد: از مشکلات دست و پاگیر نباید ناامید شد، همچنان باید پیگیر بود و دنبال کرد و ان شاءالله با همین پیگیری ها مشکلات حل خواهد شد.
وی در ادامه بر استمرار بهره برداری از توشه های معنوی ماه مبارک رمضان تأکید کرد و با اشاره به روز قدس، گفت: نگاه همه دنیا به سخنان نافذ مقام معظم رهبری در روز قدس است و دشمنان به شدت نگران شده اند.
وی، در پایان به مطالبات عشایر از مسئولان برای برخورد با زیاده خواهی های استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا وتهدیدات روزهای اخیر درباره عبور تانکرهای سوخت جمهوری اسلامی به سوی سواحل آمریکای جنوبی اشاره کرد و با بیان اینکه عشایر بیدار و بصیر هستند، مطالبه ی مسایل روز را نشان می دهد که عشایر بیدار با بصیرت و هوشیاری در صحنه هستند.

ارسال نظرات