ناحیه هرسین

مراسم احیای شب های قدر

مراسم احیای شب های قدر ، با رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا مبنی برفاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۹۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، مراسم احیای شب های قدر،بنابرتوصیه های ستاد ملی مبارزه بابیماری کرونا مبنی بر لزوم رعایت فاصله گزاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی ، در مساجد سطح شهرستان هرسین و روستاهای تابعه برگزار شد.

مسئول بسیج مساجد و محلات خبر گزاری بسیج در گفتگو با خبرنگار ما گفت : پس از اعلام سراسری بازگشایی مساجد در شب های قدر ، با سازمان تبلیغات اسلامی تعاملات و هماهنگی های لازم جهت باز گشایی مساجد با رعایت مسائل بهداشتی انجام شد .

وی افزود: لزوم رعایت اصول بهداشتی اعم از غبار روبی و ضد عفونی مساجد ، و شرایطی چون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش و به همراه داشتن مهر و سجاده شخصی ، توسط بسیج مساجد و محلات به پایگاه هایی که در مساجد هستند اطلاع رسانی گردید.

مسئول بسیج مساجد و محلات ناحیه هرسین همچنین اظهار داشت : با وجود شیوع بیماری کرونا ، مردم دارالمومنین شهرستان هرسین ، در شب های نوزدهم ، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان ، در مساجد، با رعایت فاصله گزاری اجتماعی و در منازل با تبدیل هر خانه به یک مسجد ، شب قدر را احیا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار