منتخب مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم در گفت و گو با «بسیج»:

اتحاد مسلمانان و جلوگیری از پیشروی های اسرائیل از برکات روز قدس است

منتخب مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم با اشاره به آثار و برکات روز قدس گفت: اتحاد و انسجام بین مسلمانان و جلوگیری از پیشروی ها و غصب سرزمین ها توسط اسرائیل از مهمترین آثار روز قدس است.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۹۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

https://basijnews.ir/files/fa/news/1399/2/30/2780003_973.jpg

محمدحسن آصفری، منتخب مردم اراک،خنداب و کمیجان  در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به روز قدس و مطالبه جامعه جهانی برای نابودی اسرائیل گفت: مسئله فلسطین امروز متعلق به بخش خاصی نیست و امروز مسئله فلسطین دغدغه همه ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان است.

وی افزود: فلسطین امروز به نماد مبارزه با استکبار تبدیل شده و ملت فلسطین هم به ملت آزادی خواه در برابر زیادی خواهان دنیا تبدیل شده اند

آصفری با اشاره به اینکه امروز بیش از 60 سال از روز نکبت که رژیم صهیونیستی که سرزمین های مسلمان را اشغال کرده می گذرد،گفت: رژیم جعلی صهوینیستی در اهداف شوم و پلید خود مسئله نیل تا فرات را دنبال می کرد و همچنان که در پرچم این رژیم به شکل دو نوار آبی آمده این هدف دنبال می شد و به دنبال غصب تمام سرزمین های نیل تا فرات بود.

وی ادامه داد: پیروی انقلاب اسلامی سبب شد انتقاضه ملت فلسطین روز به روز نماد جهانی به خود بگیرد و روز قدس به عنوان یک مسئله مهم برای ملت های اسلامی و دنیا مطرح باشد.

منتخب مردم اراک،خنداب و کمیجان  در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) با نگاه تیزبینانه ای که داشتند برای اتحاد و انسجام ملت های مسلمان جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند،گفت: این مسئله باعث شد تا کسی مسئله فلسطین را فراموش نکند.

وی تصریح کرد: قبل از پیروی انقلاب اسلامی موضوع فلسطین در حال فراموش شدن بود و اسرائیل روز به روز در حال غارت ها و غصب بیشتری بود و در حال توسعه شهرک نشینی خود بود.

آصفری با تأکید بر اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی حرکت اسرائیل در منطقه را متوقف کرد،گفت: انقلاب اسلامی جلوی اقدامات روبه جلو و تلاش های اسرائیل را گرفت و یک اتحاد و انسجام برای ملت های مسلمان به وجود آمد که همه در مقابل زورگویی های این رژیم غاصب ایستادگی کنند.

وی افزود: امروز رژیمی که دنبال نیل تا فرات بود به برکت تفکر امام و انقلاب اسلامی دنبال این است که حدأقل بتواند منطقه خود را حفظ کند و آن را از دست ندهد و امروز به برکت روز قدس رژیم غاصب صهیونیستی بر سرجای خود نشسته است.

منتخب مردم اراک،خنداب و کمیجان  در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه یک روز اسلحه ملت فلسطین سنگ و کلوخ بود اما امروز مردم فلسطین مجهز به سلاح شدند،گفت: امروز ملت فلسطین در مقابل با هرگونه تهاجم رژیم صهیونیستی پاسخی درخور به آنها می دهند و با موشک هایی که در اختیار دارند توانسته اند در برابر جنایت های اسرائیل دفاع کنند.

وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که اسرائیل در منطقه وجود دارد باید به روز قدس اهمیت داد،گفت: امروز پشتوانه رژیم صهیونیستی دولت و سنای آمریکا است و این را قطعا می دانند با اقدامات واهی همچون ایجاد سفارت خانه در فلسطین نمی توانند رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت بشناسند.

آصفری با اشاره به آثار و برکات روز قدس بیان کرد: اتحاد و انسجام بین مسلمانان و جلوگیری از پیشروی ها و غصب سرزمین ها توسط اسرائیل از مهمترین آثار روز قدس است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی یک دولت نیست بلکه یک حزب است که برای براندازی کشورهای مسلمان ایجاد شده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات