مسئول جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در مراسمی با حضور امیر فهمیده جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۶۲۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
معرفی مسئول جدید اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ علی رضا غریبی مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این مراسم به عنوان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر معرفی و از زحمات سردار غلام علی کفاش مدیر سابق این اداره کل تقدیر به عمل آمد.
معرفی مسئول جدید اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر
مدیر کل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در این مراسم با ارائه گزارش عملکردی از دوران مسئولیت خود در سال‌های ۹۷ و ۹۸ گفت: از سال ۸۲ تا ۹۶ در استان بوشهر ۵۷ یادمان شهدای گمنام وجود داشته است که از این تعداد ۲۸ یادمان ساخته شده، ۷ یادمان در دست اقدام و ۲۲ یادمان بدون اقدام بوده است که این آمار از سال ۱۳۹۷ تاکنون به ۶۳ یادمان شهدای گمنام شامل ۴۰ یادمان ساخته شده، ۱۷ یادمان در دست اقدام و ۶ یادمان بدون اقدام افزایش پیدا کرده است.
سردار غلام علی کفاش اظهار کرد: آمار اخبار منتشر شده در خبرگزاری دفاع مقدس استان بوشهر در سال‌های ۹۷ و ۹۸ به ۵ برابر نسبت به اخبار منتشر شده از سال ۹۲ تا ۹۶ افزایش پیدا کرده است که بر همین اساس رتبه خبرگزاری دفاع مقدس استان بوشهر در میان خبرگزاری‌های سایر استان‌ها از رتبه ۳۰ در سال ۹۶ به رتبه ۹ در سال ۹۹ ارتقا پیدا کرده است.
معرفی مسئول جدید اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر
وی تعداد کتاب‌های چاپ شده با موضوع دفاع مقدس از سال ۸۲ تا ۹۶ را ۳۶ عنوان اعلام و تصریح کرد: از سال ۹۷ تاکنون ۳۹ جلد کتاب با همکاری این اداره کل در حوزه محتوایی دفاع مقدس به چاپ رسیده که در مجموع با احتساب ۸۰ جلد کتاب چاپ شده ویژه کنگره ملی بزرگداشت سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر، ۱۱۹ جلد کتاب در این مدت به چاپ رسیده است.
معرفی مسئول جدید اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر
سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این مراسم با گرامی داشت پیشاپیش سوم خرداد سال روز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر و صد‌ها عملیات غرورآفرین، افتخارآفرین و عزت بخش دیگر به همراه سایر پدیده‌های دوران دفاع مقدس و پس از آن، آثار و برکاتی دارد که وظیفه همه ما است که همواره این حماسه‌ها را زنده نگه داریم.
معرفی مسئول جدید اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر
این مراسم با حضور امیر تقی پور مسئول معاونت بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرماندهان ارشد نظامی استان و جمعی از مسئولین برگزار شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها