خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان تاکستان برگزار شد

طی مراسمی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان تاکستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۷۲۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه تاکستان با حضور سرهنگ برزگر جانشین سپاه استان ، آیت الله اسلامی ، طاهری فرماندار ، اعضای شورای تامین ، بخشداران ،شهرداران ، روسای ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین در سالن امام علی (ع) برگزار شد.

 

سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده جدید سپاه شهرستان تاکستان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ حیدری در دوران خدمت در این شهرستان اذعان کرد: با این که فعالیت سرهنگ حیدری در تاکستان تقریبا دوره دو ساله بود اما حوادث و اتفاقات زیادی را در کارنامه خود تجربه کرد.

 

وی ادامه داد: در این دوران اتفاقاتی نظیر سیل، زلزله، کرونا و اتفاقات اجتماعی رخ داد که سرهنگ حیدری با مدیریت بسیار خوب و با هماهنگی که بین دستگاه ها ایجاد کرد، توانست سختی های این ایام را به حلاوت و شیرینی خدمت بدل کند.

 

فرمانده جدید سپاه شهرستان تاکستان گفت: با توجه به اینکه این جایگاه بسیار حساسی است امیدوارم که در این سنگر خدمت بتوانم مشکلی را حل کنم و با توکل به خداوند و پشتیبانی مردم عزیز و راهنمایی های آیت الله اسلامی شرمنده گذشتگان و شهدا نباشم.

 

وی در خاتمه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: این وعده الهی است که با توکل به خدا و ایمان به ‌وعده الهی و نصرتی که از جانب خداوند داده شده تلاش میکنند، پیروزی و برتری سرنوشت محکوم آنهاست و ان شا الله خدا ما را مشمول و مصداق این آیه قرار دهد.

 

از خدمات فرمانده سابق سپاه تاکستان تقدیر شد

 

در ادامه طاهری فرماندار تاکستان در این جلسه بیان کرد: سرهنگ حیدری دارای عملکرد بسیار مثبت و مناسبی در زمینه های مختلف از جمله برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ساماندهی فعالیت سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس کرونا و غیره بوده اند و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بسیار خوبی داشته است که قابل تقدیر است و امیدواریم این روند با حضور فرمانده سپاه جدید ادامه داشته باشد.

 

گفتنی است در این مراسم سید مهدی حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام علی(ع) معرفی و از خدمات و اقدامات سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سابق سپاه شهرستان تاکستان تجلیل شد.

 

۱۰۰۴/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار